Site icon IAS

עונת הקרנבלים יוצאת לדרך

מידי שנה בפברואר מתחילה עונת הקרנבלים בעולם, לפני חג הפסחא – 40 יום לפני תחילת הצום המסמלת את 40 הימים בהם שהה ישוע במדבר והתנזר מאכילת בשר .

פרוש המילה קרנבל – סילוק הבשר , וכדי להגיע מוכנים פיסית לצום , מאמינים  שיש לעשות חגיגה גדולה של אכילת בשר ושתיית יין , תהלוכות , ריקודים ותחפושות.

טיולי הקרנבלים הפכו בשנים האחרונות לטרנד מאוד חם , רבים מתכננים את החופשה שלהם בעונה זו כדי להתנסות בחוויית הקרנבל. לדברי ניר מזור, מנהל השיווק של "קשרי תעופה" בשנתיים האחרונות חל גידול של כ- 15% בביקוש לטיולי קרנבלים , לא חייבים להרחיק עד ברזיל ניתן לטעום את חווית הקרנבל ביעדים קרובים יותר כגון : מלטה, איטליה וטנריף.

להלן טיולי קרנבלים של "קשרי תעופה"  :

הקרנבל בטנריף

טיול של 8 ימ ים בין ה- 7-14.2 על בסיס חצי פנסיון במחיר של 1804 דולר לאדם בחדר זוגי על בסיס חצי פנסיון  עם טעימה מצהלוכת הקרנבלים בסנטה קרוז.

הקרנבל במלטה

טיול של 4 ימים בין ה- 5-9.2 למלטה , 626 יורו לאדם בחדר זוגי על בסיס לינה וארוחות בוקר

טיולי הקרנבלים באיטליה

טיול קרנבלים מקיף  של 7 ימים בצפון איטליה  בין התאריכים -3.2-6.2  – בורונה, מנטובה, פררה, ויארג'יו, קזאלה, מונפראטו איבריאה וארס במחיר של 1135  דולר לאדם בחדר זוגי על בסיס לינה וארוחת בוקר.

טיול קרנבלים באיטליה של 5 ימים בין התאריכים – 1.2-6.2  במסלול דרך החופש הקלאסי בורונה, ונציה, מנטובה, קומו במחיר של 892 דולר לאדם בחדר זוגי על בסיס לינה וארוחת בוקר .

טיול קרנבלים של 5 ימים בתאריכים 5.2-9.2  במסלול של ונציה, ורונה, פררה וירג'יו ולוקה  ב- 893 דולר לאדם בחדר זוגי על בסיס לינה וארוחת בוקר .

 

Exit mobile version