Site icon IAS

עוד משלחת ליריד התיירות: מהאי טנריף

טנריף, אי וולקני סלעי. צילום באדיבות משרד התיירות של טנריף

משלחת של תיירנים מהאי טנריף תגיע לישראל לקראת יריד IMTM ותשתתף בו. האי טנריף הוא הגדול בשבעת האיים הקנריים וממוקם באוקיינוס האטלנטי מול חופי מרוקו. האי מהווה חלק של ספרד והוא בין האטרקציות המתויירות ביבשת אירופה. הוא ידוע בנופיו המרהיבים, אותם מבקרים מדי שנה מעל חמישה מיליון תיירים. הוא מציע מזג אוויר אידיאלי במשך כל השנה. טנריף הוא אי וולקני סלעי, הנוצר על ידי התפרצויות געש במהלך השנים.

האי טנריף מציע חיי לילה תוססים לצד יערות שופעים, חי וצומח אקזוטיים, מדבריות, הרים, הרי געש, ספא ובריכות תרמיות וכמובן – חופים. באי מגוון של נופים: בצפון נוף ירוק המתאפיין בצמחייה רבה, ובדרום חופי ים כחולים ושמשיים. יש בו פארקים מרתקים, ערים תיירותיות עם שלל אטרקציות, ומע"מ בגובה 7% בלבד, מה שמאפשר חווית קניה נוחה ומשתלמת יותר.

טנריף היא יעד מועדף על ידי צוללנים, עם פעילויות רבות הקשורות לצלילה. כן הוא ידוע בזכות הקרנבל הזוכה לשם עולמי הודות למוזיקה, לצבעוניות ולאנרגיות שלו. חגיגות הקרנבל נמשכות שבועיים. הקרנבל הקרוב יתקיים בין התאריכים 24 לפברואר עד 10 למרץ. מומלץ לבקר גם במערה: Cueva del Viento, שהיא גם החלל הוולקני הגדול ביותר באירופה והחמישי בעולם.

לפי נתונים סטטיסטיים מטנריף, בחודשים מרץ עד דצמבר 2018 הגיעו מישראל יותר מ-10,000 תיירים ומספר הטיסות עמד על 53. בטנריף מצפים לכ-2,457 תיירים מישראל בחודשים ינואר עד מרץ 2019. טיסות ישירות מישראל לטנריף החלו רק במרץ אשתקד באמצעות חברת ישראייר. הטיסות מתקיימות אחת לשבוע בימי שלישי.

טנריף תקיים אירוע מיוחד לסוכני נסיעות ב-14 לפברואר במלון שרתון בתל אביב החל מהשעה 17:30.

Exit mobile version