Site icon IAS

ספארי קומפני:" טיול ספארי וחופשת בטן גב"

חברת התיירות Safari Company (ספארי קומפני), המתמחה בתכנון והפקת חופשות וטיולי ספארי באפריקה, מציעה חבילת ירח דבש של 9 ימים מלאים בסוכות הקרוב, הכוללת ספארי פרטי בטנזניה ונופש רומנטי באי הטרופי זנזיבר.בחמש וחצי שעות ניתן יהיה להגיע באוקטובר בטיסה ישירה לאחד מהאזורים האקזוטיים ביותר בעולם.

 

"החבילה מיועדת לזוגות החוגגים את ירח הדבש. המדובר בחבילה אולטימטיבית מבחינת מינון נכון בין טיול ספארי הרפתקני ואקזוטי, במסגרתו ייהנו הזוגות, בין היתר, מביקור בשמורת אגם מניארה, טרנגירה ומכתש הנגורונגורו; לבין חופשת "בטן גב" במלון מפנק של 5 כוכבים.", מסרה רונית הרשקוביץ, בעלים ומנכ"ל ספארי קומפני.

 

בטנזניה ייהנו בני הזוג מ-3 לילות לינה בלודג'ים ברמה גבוהה על בסיס פנסיון מלא (3 ארוחות ביום במהלך הספארי), מטיול ספארי ברכב ספארי פרטי עם נהג-מדריך מקומי דובר אנגלית ומביקורים בשמורות ובאתרים.

 

בזנזיבר ייהנו הזוגות הרומנטיים מ- 5 לילות לינה במלון בלו ביי, ברמת 5 כוכבים, על בסיס חצי פנסיון, מעיסוי זוגי בספא, מארוחה רומנטית על חוף הים מתחת לכיפת השמיים, ומפינוקים רומנטיים, דוגמת: בקבוק שמפניה, סלסלת פירות טרופיים, עוגה ועוד.

 

חבילת הנופש הרומנטית המוצעת בימים 9-17 באוקטובר, הכוללת את כל האמור לעיל (רכב ספארי פרטי, מדריך, כניסות לאתרים, ארוחות) וכן: טיסות ישירות לטנזניה עם חברת סאן דור, חברת בת של אל על, טיסה פנימית לזנזיבר, לינות בבתי מלון, העברות משדה התעופה למלון ובחזרה – במחיר של החל מ- 3955$ לאדם בחדר זוגי.

 

חברת ספארי קומפני, שבבעלותה וניהולה של רונית הרשקוביץ, הינה בעלת ידע רב בתכנון והפקת חופשות וטיולי ספארי פרטיים באפריקה בהתאמה אישית. החברה היא היחידה בארץ המתמחה ומהווה אוטוריטה בתחום התיירות ביבשת אפריקה. במקביל למקצועיותה ולידע הרב אותם היא מציעה למטיילים, יתרונה הוא גם בכך שהיא מתאימה באופן אישי טיולים איכותיים ביותר ע"פ טעמו ותקציבו של המטייל, סגנונו והאירוע לשמו הוא נוסע. רונית הרשקוביץ הינה קונסולית הכבוד של זמביה בישראל, ובעברה כיהנה גם כ-10 שנים כקונסולית הכבוד של טנזניה וזנזיבר.

 

Exit mobile version