Site icon IAS

ספארי כדור פורח בטנזניה בסוכות

טיסה בכדור פורח באפריקה הינה חוויה מיוחדת המאפשרת רחיפה מעל נופים ומרחבים אינסופיים, בחיפוש אחר עדרים ובעלי חיים שונים. יש הטוענים כי טיסה בכדור פורח מעל שמורת הסרנגטי בטנזניה היא מהיפות ביותר בעולם.

 

שמורת הסרנגטי הגדולה, המשתרעת על פני 14,736 קמ"ר, היא השמורה בה מתרחשת תופעת הנדידה היבשתית הגדולה בעולם של אלפי עדרים של גנו, זברות ואימפלות (מעל 3 מיליון פרטים). השמורה משמשת בית גידול לבעלי חיים רבים ביניהם גם פילים, ג'ירפות וטורפים רבים כמו נמרים, צ'יטות ואריות.

 

המטרה המרכזית ברחיפה בכדור פורח היא חווית הצפייה בזריחה מהבלון, וזו גם הסיבה ליציאה לפעילות בשעות המוקדמות של הבוקר. עולים כמה מאות מטרים מעל האדמה ומרחפים באיטיות ובשקט מפתיע. הריחוף האיטי מאפשר ליהנות מהנוף הגולמי והיפיפה של המרחבים האינסופיים של הסרנגטי ובהתבוננות בבעלי החיים השונים. טיסה בכדור פורח מתאימה למשפחות, לזוגות בירח דבש רומנטי ולקבוצות חברים.

 

בחג סוכות הקרוב מציעה ספארי קומפני חבילה של 9 ימים מלאים בספארי בטנזניה ונופש בחופים הקסומים של זנזיבר, במסגרתה ניתן יהיה ליהנות גם מטיסה בכדור פורח בתוספת תשלום.

 

חבילת הנופש המוצעת בסוכות, בימים 26 בספטמבר עד 4 באוקטובר (9 ימים מלאים), כוללת: טיסות ישירות בחברת סאן דור (חברה בת של אל-על), טיסה פנימית מארושה לזנזיבר, נסיעה בספארי בטנזניה ברכב לנדקרוזר 4X4 עם מדריך-נהג מקומי דובר אנגלית, לינה בלודג'ים ומחנות ברמה גבוהה בטנזניה על בסיס פנסיון מלא, לינה במלון 5 כוכבים בזנזיבר על בסיס הכל כלול, כניסות לשמורות ולאתרים והעברות משדות התעופה למלון ובחזרה – במחיר של החל מ- 3890$ לאדם בחדר זוגי. ילד עד גיל 12 בחדר הורים יהנה מהנחה של 650 דולר, וילד עד גיל 14 מהנחה של 350 דולר.

 

Exit mobile version