Site icon IAS

ססטרייר – חופשה חלומית בלבן

חברת התיירות 'אופיר טורס' מציעה מגוון חופשות סקי בעיירה ססטרייר (Sestriere) , הנמצאת בגובה של למעלה מ-2000 מטר, אחד מאתרי הסקי המפורסמים בהרי אלפים האיטלקיים. בססטרייר ניתן ליהנות מגלישה במתחם "שביל החלב", הכולל 400 ק"מ של מסלולים מקושרים המתאימים לכל רמות הגולשים. בחודשים פברואר ומרץ 2016 יתקיימו בססטרייר אליפויות העולם לסקי לנשים ולגברים.

קלאב ולטור ססטרייר, קלאב הסקי האיטלקי המוביל המציע שפע מופעים ופעילויות, אוכל גורמה, מיני קלאב מגיל 5, ובעיקר כמויות שלג גדולות בכל העונה.

החבילה הכוללת: טיסות אל על בקו מילאנו-ת"א-מילאנו, 7 לילות בקלאב ולטור, על בסיס פנסיון מלא, 6 ימי סקי פס, 6 ימי הדרכה, העברות וליווי של נציג ישראלי – במחיר של החל מ-1349 אירו לאדם בחדר זוגי.

אולימפיק וילג' ססטרייר, אשר נבנה במיוחד עבור הספורטאים שהשתתפו באולימפיאדת החורף 2006, מציע חופשה באווירה צעירה וספורטיבית, מופעים וסרטים ודירות אירוח עם סלון ומטבח מאובזר.

החבילה הכוללת: טיסות אל על בקו מילאנו-ת"א-מילאנו, 7 לילות בכפר האולימפי, על בסיס לינה בלבד, 6 ימי סקי פס, העברות, ליווי של נציג ישראל ושימוש חינם בחדר הכושר, הבריכה והמיני קלאב – במחיר של החל מ-899 אירו לאדם (בדירה ל-4 אנשים).

סאוזה  דולקס (SAUZE DOULX) הינה עיירה אלפינית יפהפייה המוגדרת כבירת מתחם "שביל החלב" ובירת הצעירים. אתר הסקי מציע מתחם גלישה של 400 ק"מ מסלולים ומבחר מקומות בילוי לצעירים, ביניהם: ברים, דיסקוטקים, מסעדות ומועדוני לילה.

החבילה הכוללת: טיסות אל על בקו מילאנו-ת"א-מילאנו, 7 לילות בדירה במיקום מרכזי, על בסיס לינה בלבד, 6 ימי סקי פס, העברות ושאטל חינם למעליות – במחיר של החל מ-799 אירו לאדם (בדירה ל-4 אנשים).

לפרטים נוספים: מחלקת אופיר טורס סקי – 03-5269660

 

Exit mobile version