Site icon IAS

סלובניה רושמת שנת שיא בתיירות

מספר התיירים שמבקרים בסלובניה הגיע בשנת 2016 לשיא חדש. על פי נתוני לשכת התיירות של סלובניה נרשמו למעלה מ-11 מיליון לינות תיירים ברחבי המדינה, עלייה של כ-10% בכמות הלינות לעומת השנה הקודמת ובנוסף עלייה של כ-11% בכמות התיירים הזרים המבקרים במדינה.

בשנת 2016 חלה עלייה גם  במספר לינות הישראלים בסלובניה כאשר התיירים הישראלים מדורגים במקום הראשון עם עלייה של כ-28% בקרב מדינות שאינן אירופאיות ולפני מדינות כמו: ארה"ב, סין, יפן, קוריאה ועוד וכמו כן לפני מדינות אירופאיות רבות כמו: גרמניה, אוסטריה, איטליה, ספרד, הונגריה, דנמרק, שבדיה ועוד.

ענף התיירות בסלובניה נחשב לענף מרכזי וחשוב שתורם רבות להתפתחות המדינה שמזוהה כירוקה, פעילה, בריאה ומתמקדת בקיימות ואיכות סביבה. סלובניה נבחרה ל"מדינה הירוקה בעולם" לשנת 2016 ובמבחר פרסים יוקרתיים כמו: לובליאנה "עיר הירוקה של אירופה", בחירתה של סלובניה "כיעד המועדף" על התאחדות סוכני וסיטונאי הנסיעות האירופאית, "יעד מבוקש ופופולרי" ע"י מספר מגזינים ותערוכות, כמו גם כ-"כיעד מתפתח מוביל".

מג'ה פק – מנהל לשכת התיירות הסלובנית:

"סלובניה הופכת ליותר ויותר מבוקשת בשוק התיירות העולמי וממוקמת בראש רשימת היעדים האטקרטייבים וירוקים בעולם. הנותנים מוכיחים כי יש עלייה מתמדת בכמות הלינות ויותר ויותר מטיילים כולל מישראל מבינים  את הערך המוסף הרב שיש לסלובניה להציע כמדינה ירוקה, אקטיבית ובריאה המציעה שפע של אפשרויות לחופשה מהנה ומשתלמת ביותר. בשנת 2017 נמשיך להתמקד ביתרונות חשובים אלו ובאחרים, על מנת שרבים נוספים יבואו לחוות את סלובניה וליהנות מחופשה איכותית ביותר הכולל ערים יפיפיות, טבע מרהיב, הרים ואגמים, מעיינות עם מים בריאים, אתרי ספא, אתרי סקי ועוד".

Exit mobile version