Site icon IAS

סינגל בארי שילם את מחיר טרור העפיפונים

הסינגל השרוף בבארי. מראה שצובט את הלב. צילום אפליקציית wishtrip

טרור העפיפונים מרצועת עזה המשיך גם השבוע להכות בשטחי עוטף עזה – בשטחי חקלאות, תעשייה ובאזורי טיולים, בילוי ונופש. אחד מהם היה שריפה ביער שוקדה, שאליו מגיעים רבבות מטיילים מדי חורף לפסטיבל "דרום אדום" לצפות במרבדי הכלניות. שריפה נוספת פרצה ליד חניון רעים ואחרת ליד מכללת ספיר. עלו באש שדות באזור הקיבוצים ניר עם, אור הנר ויד מרדכי וביער שמחוני. השריפות גרמו להפסקה זמנית של תנועת הרכבות לעיר שדרות. בכל המקרים לא היו נפגעים אך נגרמו נזקים לחורש טבעי.

השריפה במסלול האופניים סינגל בארי

כך נראה מסלול סינגל בארי, ממסלולי רכיבת האופניים המפורסמים בארץ, בעקבות טרור העפיפונים. משה ליפשיץ מאפליקציית הטיולים WishTrip תיעד השבוע בסינגל בארי שדות שרופים, עצים מפוייחים וריח מדורה בכל מקום.

עצים שרופים, קריסות עצים וריח מדורה בסינגל בארי. צילום wishtrip

מסלול סינגל בארי, ממסלולי רכיבת האופניים הידועים בארץ, במראה שצובט את הלב: טרור העפיפונים פגע קשות בצמחייה לאורך המסלול וגרם לקריסת עצים ולשריפות נרחבות.

בכיר חמאס, מחמוד א-זהאר, איים בראיון לסקיי ניוז בערבית, שההפגנות האלימות על גבול רצועת עזה "יהפכו ליותר גדולות ועקובות מדם" לאחר סוף חודש הרמדאן, אם לא תחול הקלה ושינוי במדיניות המצור של ישראל על חופי עזה.

Exit mobile version