Site icon IAS

סיישל – לא לעשירים בלבד

שר התיירות של סיישל, מר אלן סנט אנג' ( Alain St.Ange) מסיים היום את ביקורו ההיסטורי בישראל. הוא עמד בראש משלחת ראשונה של אנשי תיירות מאיי סיישל במטרה לשנות את תדמיתה מיעד לפלח שוק עליון בלבד ליעד שמציע חופשה אולטימטיבית לכל.

השר פגש את עמיתו, השר יריב לוין, במהלך ביקורו בכנסת והביע את הבטחתו להדק את הקשרים בין המדינות ולשמש כשגרירי שלום בכל פורום אפשרי – כולל באו"ם. "

קודם למפגש זה, פגש השר את מובילי ענף התיירות הישראלי וקיים מסיבת עיתונאים. השר חזר והדגיש עד כמה ביקור זה היה חשוב למדינתו ולו אישית: "אני אחזור הביתה כאדם מאושר הרבה יותר. גיליתי כאן חום אנושי, קבלת אורחים ושמחת חיים שדומים כל כך למדינתי הקטנה. אתם מוקפים חומות ומוגנים באמצעות כלי נשק מתוחכמים –  הגבלות שלנו הם חופי הים האין סופיים. אנחנו מזמינים את הישראלים לגלות מהי תחושת חופשה אמיתית  של לעשות בדיוק את מה שאתה רוצה, בביטחון מלא."

השר הדגיש את רצונו לשנות את תדמיתה של סיישל בשוק הישראלי – מיעד לעשירים בלבד ליעד שימשוך קהלים רבים הרבה יותר. "אנחנו מציעים מוצר תיירותי מגוון עם מבחר רב של פעילות ואטרקציות – למשפחות וזוגות. אנחנו אומנם גאים בבתי מלון מהטובים בעולם אבל גם בצימרים ויחידות הנופש הנפלאות על שפת הים במחירים עממים. בכל מקום פוגשים את אנשי המקום השמחים, האוכל העשיר ומעל הכל – הטבע הכובש."

השר ציין גם את החשיבות של פתיחת השמים והקשר התעופתי שמקצר ומוזיל באופן משמעותי את ההגעה לסיישל. "בעבר היו רק כמה טיסות ישירות ויקרות – כרגע ישנן אפשרויות רבות הרבה יותר". השר הודה גם לאתיופיאן על הגדלת מספר הטיסות לארבע פעמים בשבוע, לאורך כל השנה. "אנחנו כולנו תקווה לראות טיסות ישירות קבועות בין המדינות, כי אנחנו באמת רוצים לראותכם נהנים אצלנו".  השר התלווה ע"י מנהלת השיווק של משרד התיירות של סיישל ואנשי תיירות. 

Exit mobile version