היום, יום שלישי, 14 במרץ, נפתחה סוכת המציל הראשונה בעולם שהוסבה למלון בוטיק על המים. פתיחת המלון היא חלק מהקמפיין הבינלאומי של משרד התיירות ועיריית תל אביב-יפו TAKEME2TELAVIV אשר מזמין תיירים מחו"ל לחוויה ייחודית בעיר. הסוכה שוכנת בחוף פרישמן בתל אביב-יפו ונחנכה במעמד ראש העירייה, רון חולדאי ומנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי. בחודש האחרון, שופצה ועוצבה הסוכה על ידי קולקציית מלונות בראון בהובלת המעצבת אלין לנגליב וצוירה מבחוץ על ידי אמן הגרפיטי, אדגר רפאל.
ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי: "כמו בתחומים אחרים, גם בתיירות העיר תל אביב-יפו הייתה ותהיה יצירתית ופורצת דרך. הסוכה הזו היא הזדמנות מדהימה לתיירים לבוא וליהנות מהעיר ומחוף הים הנפלא שלנו. אני בטוח שהאורחים בסוכת המציל יעבירו את ההתרשמות שלהם מהעיר גם לחבריהם ברחבי העולם.״
מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי: "משרד התיירות עבר בשנים האחרונות מהפך בתפיסה השיווקית וכיום אנחנו פועלים בנישות חדשות ומשתמשים באמצעים יצירתיים במיוחד, מתוך ההבנה שיצירתיות היא שם המשחק בעולם השיווק. בעקבות המאמצים שמשקיע משרד התיירות ומזג האוויר האופטימלי שמציעה ישראל כל השנה, ישנה התעניינות רבה בקמפיין סוכת המציל הזוכה ללמעלה מ-300 מיליון חשיפות, ומעל למיליון הקלקות מאז עלה. הפרויקט הוא חלק מקמפיין Two Cities One Break המעודד תיירות לתל אביב ולירושלים ונמשיך בתנופת השיווק בהתאם למדיניות ולתקציב המוגדל שגייס השר יריב לוין.
החל מה-14 ועד ה-4 באפריל יתארחו בסוכה מובילי דעת קהל וזוכים מרחבי העולם אשר השתתפו בקמפיין הבינלאומי בשיתוף ענקית התיירות HOTELS.COM. המשתתפים העלו תמונת אינסטגרם על רקע עיר מגוריהם כשהם לבושים בבגדים איתם יגיעו לחוף התל אביבי בזמן שהם מחזיקים שלט עליו כתוב: #TAKEME2TELAVIV.
הזוכים אשר יוטסו לישראל כחלק מחבילת נופש של ארבעה ימים, ילונו בלילה הראשון בסוכת המציל המפוארת ובשני הלילות הנותרים באחד ממלונות "קולקציית מלונות בראון". האירוח בסוכת המציל המעוצבת בהקפדה כולל מקלחת מפנקת, ארוחת בוקר, באטלר ושירות חדרים יומי.