Site icon IAS

סאן דור משיקה קו טיסות חדש לבלגרד, סרביה

בלגרד על רקע נהר הסאבה. צילום Depositphotos

סאן דור מקבוצת אל על ממשיכה להרחיב את פעילותה בעונת הקיץ הקרובה ומשיקה קו חדש לבלגרד, סרביה. החברה תפעיל 2 טיסות שבועיות לבלגרד בימים ראשון וחמישי, החל מה-11 ליולי, מטרמינל 3. מחיר כרטיס הלוך ושוב, החל מ-259$, והכרטיסים זמינים לרכישה החל מהיום (ב׳) באתר אל על או באמצעות סוכני הנסיעות.

בדומה להשקת הקווים ליעדים החדשים ביוון ופתיחתו מחדש של הקו לפורטו בפורטוגל, גם הוספת יעד זה מתאפשרת הודות להסכם שחתמה אל על עם חברת KLASJET הליטאית לחכירת מטוס שלישי לטובת הגדלת היצע המושבים במטרה לתת מענה לביקושים בקיץ הקרוב.

בלגרד נחשבת לאחת מערי הבירה המעניינות באירופה הממוקמת בלב מדינות הבלקן. העיר מציעה נופים מרהיבים, אתרים היסטוריים, אטרקציות לכל המשפחה ומרכזי קניות. כמו כן, המטבח הסרבי ידוע בטעמיו העשירים והייחודיים וניתן ליהנות ממגוון רחב של מסעדות וברים המציעים אוכל אותנטי לצד מנות בינלאומיות, במחירים נוחים ובמרחק טיסה קצרה.

היעד החדש מצטרף ללוח הטיסות של סאן דור לקיץ הקרוב, שכולל את יעדי הנופש:  סנטוריני, חצי האי פלופונס, רודוס, סלוניקי, קפלוניה וסיטיה-כרתים (יוון), בטומי וטביליסי (גיאורגיה), לרנקה ופאפוס (קפריסין), ורשה וקרקוב (פולין), טיווט (מונטנגרו), פורטו (פורטוגל) וקישינב (מולדובה). חברי מועדון הנוסע המתמיד של אל על יוכלו לצבור ולממש נקודות מועדון בטיסות סאן דור, בהתאם למדיניות אל על.

גל גרשון, מנכ"ל סאן דור מקבוצת אל על: "בלגרד מצטרפת לרשימת היעדים החדשים של סאן דור בקיץ הקרוב המונה סך הכל  16 יעדי נופש  קרובים שהקהל הישראלי אוהב. בלגרד היא אחת הערים היפות והייחודיות בבלקן, נמצאת במרחק של 3 שעות טיסה בלבד מישראל ומציעה מגוון פעילויות לכל המשפחה, טבע מרהיב, קולינריה משובחת וכן מרכזי קניות מומלצים. הסכם החכירה מאפשר לנו להרחיב את מגוון היעדים, לעדכן את לוח הטיסות בהתאם לביקושים ולהציע לקהל הישראלי את ההזדמנות להתאוורר ולנפוש בקיץ הקרוב".

Exit mobile version