Site icon IAS

נתניהו ולוין נשאו דברים על ההישגים בתיירות ב-2018

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר התיירות יריב לוין מתפעלים מגרף הגידול בתיירים בישיבת הממשלה

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייחס הבוקר, בפתח ישיבת הממשלה להישגים בתחום התיירות לישראל. לדבריו, ״השגנו הישג כביר בתיירות, מעל 4 מיליון תיירים בשנה. זוהי מהפכה של ממש ששמה את ישראל על מפת התיירות העולמית".

נתניהו בירך את שר התיירות יריב לוין ואמר כי מדובר בתרומה אדירה למשק ובכ-150 אלף מקומות עבודה. "בשבוע שעבר התבשרנו שבמדד בלומברג לחדשנות זינקה ישראל למקום החמישי בעולם: עברנו את שבדיה, סינגפור, יפן ומדינות נוספות. שום מדינה לא קפצה קפיצה כזו גדולה בדירוג זה כמו ישראל. הדבר משקף את ההצלחה הכבירה של הכלכלה שלנו ושל המדיניות הכלכלית שלנו", אמר בגאווה.

גם שר התיירות לוין ציין את הנתונים: מעל 4 מיליון תיירים ב-2018, שהייתה שנת שיא היסטורית בענף התיירות. "מדובר בגידול של 1,2 מיליון תיירים בתוך שנתיים בלבד. הגידול הזה הניב הכנסה חסרת תקדים של 22 מיליארד שקל למשק הישראלי. הפכנו את התיירות מענף מדשדש למנוע צמיחה עוצמתי המעסיק היום כ-150 אלף איש בצפון, בדרום ובמרכז. ההישג יוצא הדופן הזה הוא תולדה של מהפכה גדולה שעשינו בשיווק ישראל, של שיתופי פעולה יצירתיים עם גורמי התיירות והתעופה המובילים בעולם."

שר התיירות הודה לראש הממשלה נתניהו על הגיבוי והתמיכה לאורך כל הדרך, וכן לשרי האוצר והתחבורה, משה כחלון וישראל כץ, לעובדי משרד התיירות וללשכת הפרסום הממשלתית.

Exit mobile version