Site icon IAS

נציגי תיירות חבל קטלוניה מבקרים בישראל

משלחת גדולה של נציגי משרד התיירות,לשכות תיירות וחברות תיירות ספרדיות, מחבל קטלוניה שבספרד, ערכה היום (ג') מפגש לבכירי ענף התיירות בישראל במלון שרתון תל אביב.
 
מייד לאחר סיומה של צפירת דומייה לזכר הנספים בשואה הציג פטריק טורנו,סמנכ"ל משרד התיירות של קטלוניה, סרטון המעיד על הקשר בין יהודי אירופה לחבל קטלוניה, אליו רבים מיהודי צרפת נמלטו מרדיפות הנאצים במלחמת העולם השנייה. בנוסף, הוצגו בסרטון בתי הכנסת , מוזיאונים והגטו של ברצלונה שנשמרו עד היום , עדות לקהילה יהודית מפוארת ששגשגה בספרד.
 
סרטון נוסף שהוצג בפני המשתתפים חשף את שלל המקומות שחבל קטלוניה מציע לתייר הישראלי: החופים המרהיבים של קוסטה ברווה, מפלי המים ושמורות הטבע של עמק נוריה ורכס המונסארט. כמו כן, גסטרונומיה במיטבה המלווה ב- 11 סוגי יינות מובחרים וטיפוסיים ויין מבעבע איכותי, קאווה.
 
וכמובן, ברצלונה בירת החבל המציעה אטרקציות תיירותיות רבות, מה שהפך אותה לאחד מיעדי התיירות הפופולאריים באירופה. עיר קוסמופוליטית שבה אחד מנמלי הקרוזים הגדולים באירופה, בתי מלון בדרגות תיירות שונות, מסעדות מובחרות, חנויות מותגים מהמובילים בעולם וכנסיה אחת מפוארת במיוחד (סגרדה פמיליה), מוזיאונים ופארקים המנציחים שני אומנים דגולים, סלבדור דאלי ואנטוני גאודי.
 
ליאונל מסי, בכיר שחקני בארסה לא הצטרף למשלחת אבל הקאמפ נואו , המגרש הכולל כמאה אלף מושבים, בו הוא וחבריו מככבים הפך מרכז עלייה לרגל לאלפי אוהדי כדורגל מהארץ ומהעולם.
 
למשלחת הגדולה שהגיעה מחבל קטלוניה הצטרף גם ג'סוס בלאנקו Jesus Blanco  ,מנהל מכירות בינלאומי של חברת הלאו קוסט הספרדית וולינג ( Vueling ).
 
חברת התעופה וולינג היא חלק מקבוצת IAG הכוללת את חברות התעופה בריטיש איירווייס, איבריה ואיבריה אקספרס. עובדה, לדברי ג'סוס המעניקה ביטחון כלכלי ואפשרויות פיננסיות גדולות לשדרוג הצי המונה כיום 91 מטוסים. יתרון נוסף להיות חלק מקבוצת IAG אומר ג'סוס היא האפשרות לקיים טיסות קוד שר עם חברות התעופה האחיות, בריטיש ואיבריה.
 
חברת וולינג מפעילה 5 טיסות שבועיות מטרמינל 3 שבנתב"ג בקו ת"א – ברצלונה – ת"א במטוסי איירבוס A320 והחל מיולי הקרוב תעבור לטיסה יומית. החברה רשמה גידול של 35% במספר הנוסעים הישראלים ב-2014 בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד ו-20% ביעדים אחרים.
 
החברה טסה מברצלונה ל-125 יעדים  כאשר מרבית הנוסעים הישראלים טסים לברצלונה או משם ליעדים אחרים בספרד. שני יעדים פופולאריים נוספים בקרב הישראלים הם פורטוגל ומרוקו, אליהם מקיימת חברת הלאו קוסט הספרדית וולינג טיסות המשך נוחות.
 
מנהל המכירות הבינלאומי, ג'סוס בלאנקו מציין שהרווח על כל נוסע עומד על אירו לארבעה אירו ,במקרה הטוב. סיבה מספיק טובה לדבריו לא להעניק עמלת סוכן אך עם זאת מציין בגאווה ש-60% מכלל המכירות עם דרך סוכני הנסיעות, נוכח העובדה שהנוסעים רוכשים חבילות תיור שלא נמכרות באתר האינטרנט של חברת התעופה. הזמנות ע"י סוכני נסיעות ניתן לבצע דרך חברות ה-GDS.
  

Exit mobile version