Site icon IAS

נציגות ללשכת התיירות של פולין, בישראל

דורותה זדרוזנה, מנהלת ארגון התיירות הפולני. צילום יח"צ

החודש הגיעה לישראל דורותה זדרוזנה, מנהלת ארגון התיירות הפולני, ותהיה אחראית לקידום פולין כיעד תיירותי אטרקטיבי לישראלים. מעל חמש שנים שזדרוזנה מנהלת את הקשר עם שוק התיירות הישראלי, והמעבר לכאן צפוי לחזק את הקשר בין המדינות.

לפולין יש הרבה מה להציע. זהו יעד שמתאים לחובבי טבע, קולינריה וספורט, לטיולי קיץ וגם לטיולי חורף, ומתאים לטיולים משפחתיים. קל להתנייד בפולין, היא נחשבת לאחד היעדים הבטוחים בעולם והיא נמצאת בתנופת התפתחות והתחדשות, שהופכים אותה ליעד שישראלים הולכים לגלות מחדש.

למי שאינו יודע, בפולין יש 3 מסעדות שזכו לאחרונה בכוכבי מישלן: בשני כוכבי מישלן –  מסעדת Bottiglieria 1881 (בקרקוב); בכוכב מישלן אחד – מסעדת Muga (בפוזנן), מסעדת NUTA (בוורשה).

ערב מגפת הקורונה הגיעו לפולין כ- 289 אלף תיירים מישראל, ולא רק לערים הגדולות, כמו ורשה, קרקוב, ורוסלב וגדנסק, אלא גם לעיירות קטנות ולפארקים לאומיים, מה שמצביע על התעוררות והתעניינות מצד התיירים הישראלים. מבחינה אסטרטגית, לשכת התיירות של פולין, החליטה להעמיק את הקשר, מתוך הבנה של תפיסת המורכבות של הישראלים איתה. לפולין צדדים רבים ויפים שעדיין הישראלים לא מכירים, פולין האחרת, פולין התיירותית, הציורית, בעלת אוצרות טבע וסצנות של חיי הלילה, והכל לצד שירות איכותי, סטנדרט גבוה, שלוש שעות וחצי שעות טיסה מישראל ומחירים נגישים.

Exit mobile version