Site icon IAS

נפרדים מיריד הנסיעות הערבי 2024: צמיחה של 15% משנה לשנה

יריד התיירות 2023 Arabian Travel Market. צילום עוזי בכר

יותר מ-46,000 אנשי מקצוע בתעשיית הנסיעות ותיירות, מיותר מ-160 מדינות – כולל 33,500 מבקרים – השתתפו ביריד התיירות הערבי Arabian Travel Market (ATM), ה-31 במספר, שהסתיים אתמול (9 במאי) בדובאי, שבאיחוד האמירויות. זה מייצג עלייה של 15% משנה לשנה במשתתפים בהשוואה לשנה שעברה והפגין את החוזק, החוסן והמומנטום של תעשיית הנסיעות והתיירות העולמית.

בהתאם לנושא של ATM 2024, "העצמת חדשנות: שינוי נסיעות באמצעות יזמות", התאספו למעלה מ-2,600 מציגים במרכז הסחר העולמי של דובאי (DWTC) כדי לגלות את המניעים מאחורי הצמיחה בתעשייה ולזהות הזדמנויות עתידיות.

דניאל קרטיס (Danielle Curtis), מנהלת תערוכת Arabian Travel Market, אמרה: "עמיתיי ואני שמחים על כך שכל כך הרבה אנשי מקצוע בתעשייה מרחבי העולם הצליחו להצטרף אלינו לדובאי כדי לגלות כיצד חדשנות ויזמות מעצבות תחום יעיל, רווחי ויעיל יותר – תעשיית תיירות ברת קיימא עבור הדורות הבאים. אנו שמחים על כך שקבענו שיא חדש, המדגיש את מיקומנו כתערוכת הנסיעות והתיירות המועדפת, כאשר אנו ממשיכים להניע צמיחה עולמית בתעשייה".

Experience Abu Dhabi זכתה בפרס עיצוב הדוכן הטוב ביותר (מעל 150 מ"ר). פאנל שופטים עצמאי שיבח את חלל התצוגה של רשות התיירות על עיצובו הייחודי, השימוש החדשני בצמחים והנראות המצוינת מקומת התצוגה. הזוכים המאושרים הנוספים בעיתוב הדוכן כללו את: AlUla, Bangkok Metropolitan Administration, ExploreTECH, flydubai ועוד.

להתראות… בשנה הבאה. יריד הנסיעות הערבי (ATM) 2025 יתקיים בין ה-28 באפריל ל-1 במאי.

Exit mobile version