Site icon IAS

ניו יורק לא מסתפקת ב-14 מיליון תיירים בינלאומיים בשנה

בעוד העיר ניו יורק צפויה לקבל בברכה שיא של 13.9 מיליון מבקרים בינלאומיים בשנת 2019, השיקה חברת השיווק של העיר NYC & Company את קמפיין השיווק העולמי הגדול ביותר שלה עד כה. היוזמה של "העיר המקורית המפורסמת ניו יורק" (“Famous Original New York City”) מוערכת בכ-20 מיליון דולר ותגיע ל-22 שווקים עולמיים כולל, לראשונה אי פעם, אירלנד וסינגפור.

כפי שאפשר היה להניח, הקמפיין מגייס לצדו את סמלה הידוע של העיר, פסל החירות האייקוני, המייצג של קבלת האורחים של העיר,  המתואר בקריאייטיב מקורי עם כמה מראות ותחושה חדשים. "הקמפיין בכיכובו של פסל החירות מזכיר באופן חד-משמעי את הנוסעים הבינלאומיים, כי ניו יורק העיר מברכת עליהם תמיד", אמר נשיא ומנכ"ל NYC & Company, פרד דיקסון. "בעוד אנו מסכמים את מה שעתידה להיות עוד שנת שיא לתיירות, אנו מזמינים מבקרים מרחבי העולם לגלות את העיר המפורסמת המקורית בהתאמה אישית בניו יורק".

חברת השיווק של ניו יורק יזמה שיתוף פעולה אסטרטגי עם מארגני תיירות וחברות תעופה במטרה להציע חבילות לצד טיסות בלבד, לרבעון הראשון של 2020. בקמפיין התקשורת מחוץ לארה"ב, באמצעות שותפות עם ספקית המדיה JC Decaux, קידום דיגיטלי וקידום בתשלום, מושקעים, כאמור, כ-20 מיליון דולר.

פרסומת דיגיטלית של ניו יורק בבריטניה, בשיתוף בריטיש איירוויס ויונייטד איירליינס. צילום NYC & Company

בבריטניה, מדינת המקור הראשונה לתיירים לעיר, הושקו פרסומות דיגיטליות בשיתוף עם בריטיש איירווייס. שותפים נוספים עד כה, כוללים את אירומקסיקו (מקסיקו), אסיאנה איירליינס (דרום קוריאה), CVC (ברזיל), אל קורטה אינגלס (ספרד), FTI (גרמניה), HIS (יפן) ו- SAS-סקנדינביה איירליינס (דנמרק, נורבגיה ושוודיה). יצויין כי גם אצל הישראלים היעד מספר 1 ליציאות לחו"ל הוא ארצות הברית ובעיקר ניו יורק.

הקמפיין שעוצב מחדש ממשיך את ססמת הקו הקודם: "מברכת אותך. תמיד" (“Welcomes You. Always.”) ומציג לשותפים בחירה בין אופציות שונות. השנה גם ניתנת לשותפי הקמפיין ערכת כלים שנועדה להעצים אותם לקדם את ניו יורק בצורה מגובשת, כאשר לרשותם תמונות של חמישה הרבעים של העיר, סרטוני וידאו ונכסי קריאייטיב אחרים.

חוויה מותאמת אישית באתר

בחודש הבא יופיע קידום דיגיטלי חדש ברחבי פלטפורמות פייסבוק, אינסטגרם ויוטיוב בברזיל, הודו, מקסיקו ובריטניה. במקביל יגלו המבקרים באתר האינטרנט בקרוב חוויה מותאמת אישית חדשה באתר NYCGO.com, המדריך הרשמי לכל מה שניתן לראות ולעשות בכל חמשת הרבעים – ברונקס, ברוקלין, מנהטן, קווינס וסטטן איילנד. בין אם הם עדיין שוקלים טיול לניו יורק או שכבר הזמינו את נסיעתם, מרכז ההתאמה האישית יסייע למשתמשים לאסוף השראה, לתכנן את ביקורם ולנווט ביעד, על ידי הצעת כלים 'מועדפים' ומתן מידע, כולל תוכן בצרפתית, גרמנית, פורטוגזית וספרדית, בתגובה להתנהלותם והמשובים שלהם בעת השימוש באתר. האתר גם יאפשר למבקרים להזמין בו ישירות מסעדות, מלונות ואטרקציות בעיר ניו יורק.

מעבורת לסטייטן איילנד בניו יורק, אחד מחמשת הרבעים של העיר המקודמת בקמפיין. צילום NYC & Company

"אנו שמחים להשיק את הפרק האחרון והגדול ביותר של קמפיין התיירות העולמי שלנו כדי לעודד את המבקרים לבחור בעיר ניו יורק לחג הבא שלהם", אמרה מנהלת השיווק הראשית החברה, ננסי מממאנה. שלדבריה, מציע חוויה דיגיטלית משופרת ומותאמת אישית יותר למבקרים המתכננים את ביקורם הבא בחמשת הרבעים של העיר ניו יורק.

NYC & Company יצרה גם שותפויות עירוניות לתמיכה במאמץ שיווקי תיירותי עולמי זה של ניו יורק, עם בואנוס איירס שבארגנטינה, קייפטאון בדרום אפריקה וטורונטו, קנדה. החל מהסתיו הקרוב תשתף חברת השיווק פעולה גם עם MasterCard בפרסומות בשווקים מרכזיים באמריקה הלטינית צ'ילה, קולומביה ומקסיקו.

שנת 2019 צפויה להיות השנה העשירית ברציפות של צמיחה תיירותית בעיר ניו יורק, עם צפי של 66.9 מיליון מבקרים – כולל 53 מיליון מקומיים – ו-13.9 מיליון תיירים בינלאומיים. זאת לעומת 65 מיליון מבקרים ב-2018. לעיר ניו יורק יש את תנופת פיתוח המלונות הגדולה ביותר במדינה, כאשר מצבת החדרים עומדת כרגע על כ-122,000 עם עוד 20,000 חדרים בשלבי בנייה.

NYC & Company היא המקור הרשמי לכל מה שיש לראות ולעשות בעיר ניו יורק.

אתר.

Exit mobile version