Site icon IAS

נושא תנועת התיירות לישראל יוזכר בכנס איפא"ק ?

לכבוד

מר בנימין נתניהו

ראש ממשלת ישראל.

 

 

אדוני ראש הממשלה,

כפי שידוע לך, תעשיית התיירות בישראל היא מהתעשיות  בעלת פוטנציאל לספק את מספר מקומות העבודה הגדול ביותר בארץ ובעיקר בתחומי הפריפריה.

 

בהנהגת שר התיירות ד"ר עוזי לנדאו, משרד התיירות והמגזר העסקי פועלים להביא למימוש הפוטנציאל ולגידול תנועת התיירות לישראל מדי שנה בשנה, לקראת מימוש היעד, של 5 מיליון תיירים אמיתיים בישראל.

 

הנה על כן, אני מוצא לנכון לפנות אליך בבקשה הבאה:

לקראת ביקורך  הצפוי בוושינגטון בשבוע הראשון לחודש מרץ. בו  בנוסף לפגישתך עם נשיא ארה"ב, אתה אמור לשאת נאום בכנס השנתי של איפא"ק. אנו מבקשים, כי בהופעותייך הבינלאומיות ובמיוחד בפני ראשי הקהילות היהודיות,  תציג בפניהם את חשיבותה של התיירות ותקרא להם לבוא ולבקר בארץ, במיוחד בשנה הקרובה .

 

מעבר לערכה הכלכלי המוכח של תעשיית התיירות בתעסוקה ובפיתוח הפריפריה, הרי כיום שעה שהמאבק נגד "תדמית בדידותה של ישראל " לכאורה , חשובה ביותר פעולת הזדהות מרשימה של הגברת הביקור בישראל .

 

אין צורך להכביר מילים על חשיבות הביקור בישראל, ללכידות הלאומית של יהודי התפוצות ואזרחי ישראל.

 

שיעורי הגידול של התיירות העולמית הם הגבוהים בענפי הכלכלה השונים, ברוב המדינות המפותחות והיא נחשבת עוגן כלכלי יחד עם תעשיות התקשורת וההי-טק.

 

גם אצלנו, בששת העשורים האחרונים מיצבה תעשיית התיירות את מיקומה כאחת התעשיות המובילות במשק, בהשקעות ברחבי הארץ, בפיתוח אזורי, בצמיחה, בתעסוקה ובהכנסות במטבע חוץ. הערך המוסף של המוצר התיירותי הוא גבוה ביותר.

 

בדבריך בפני מלונאי ישראל אמרת "אני מאמין בתיירות, אני מאמין בכם, ואנו רוצים להגיע ל- 5 מיליון תיירים בעתיד הנראה לעין. זו לא משימה בלתי אפשרית – היא אפשרית !… אנחנו צריכים לדאוג שיהיו אלו שיבואו…"

 

גם החזון שלנו,  תיירני ישראל, הינו 5 מיליון תיירים בשנה  שהם 300,000 מועסקים בתיירות ו-67.3 מיליארד ₪  לתמ"ג.

 

אני בטוח, כי פעילותך למען קידום תעשיית התיירות ברחבי העולם, תניב  תוצאות חיוביות כבר בטווח הקרוב.

 

אודה לך אם תהיה נושא דברה של תעשיית התיירות הישראלית.

 

בברכה,

אלי גונן

נשיא

 

 

Exit mobile version