Site icon IAS

משרד התיירות של צ'כיה: "גישה הוליסטית לתיירות רפואית"

תיירות רפואית בצ'כיה. צילום רשות התיירות של צ'כיה

צ'כיה, הידועה בהיסטוריה העשירה שלה, נופיה עוצרי נשימה ואוצרות תרבות, מתגלה כעת כיעד מוביל לתיירות רפואית. עם מחויבות למצוינות בתחום הבריאות, תמחור תחרותי ושירותי מטופלים מקיפים, צ'כיה מזמינה מטיילים בינלאומיים לגלות טיפול רפואי יוצא דופן על רקע אירוח ויופי טבעי שאין שני לו.

מתקני בריאות בצ'כיה, ציבוריים ופרטיים כאחד, עומדים בסטנדרטים מחמירים של איכות ובטיחות. בדיקות סדירות וסקרי חולים לאומיים מבטיחים שבתי חולים ומרפאות מוסמכים מספקים באופן עקבי טיפול מעולה. מטופלים בינלאומיים נהנים משירותים חלקים החל מייעוץ ראשוני ועד להחלמה לאחר ההליך, בהנחיית סוכנויות מיוחדות או ישירות דרך מרפאות נבחרות. 

גב' ברברה אנדלוב, מנהלת שיווק בינלאומי – שווקים חדשים, Czech Tourism, אמרה, "המדינה שלנו משלבת טכנולוגיה רפואית מתקדמת עם קבלת פנים חמה למבקרים המחפשים שירותי בריאות מהשורה הראשונה. אנו מציעים גישה הוליסטית לתיירות רפואית, המשלבת טיפולים מתקדמים עם כוח ההתחדשות של תרבות הספא הנודעת שלנו".

צ'כיה מתגאה באנשי המקצוע הרפואיים המיומנים שלה, המצוידים בציוד רפואי מתקדם ומשתמשים במתודולוגיות הטיפול העדכניות ביותר. התמחויות כמו טיפול בבעיות פוריות, נאונטולוגיה, קרדיולוגיה, אורטופדיה, נוירולוגיה, כירורגיה פלסטית, רפואת שיניים וניתוחי עיניים מדגישים את המומחיות הרפואית המגוונת של המדינה.

ספא ממלא תפקיד מכריע בטיפול ההוליסטי הניתן, ומסייע בהכנות לפני הניתוח ובהחלמה אחריו. הסינרגיה בין טיפולים רפואיים וטיפול ספא מועילה במיוחד בתחומים כמו קרדיולוגיה, אורטופדיה ונוירולוגיה. ניתוחים פלסטיים, רפואת שיניים וניתוחי עיניים לא רק מתייחסים לחששות אסתטיים אלא גם מציעים יתרונות בריאותיים משמעותיים. תוכניות גילוי מוקדם באונקולוגיה מדגימות את הגישה הפרואקטיבית של צ'כיה לטיפול רפואי, ומגדילות משמעותית את אחוזי ההצלחה של הטיפולים.

הספא Peat of Třeboň הוא מומחה בטיפול במערכת השרירים והשלד ומציע מגוון רחב של שהות טיפולית והרפיה בבתים של Berta's ו-Aurora Spa. רק כמה ימים של רגיעה עשויים לגרום לך להרגיש שוב בכושר. ליהנות מהחופשה שלך יחד עם טיולים בסביבה היפה של העיירה ההיסטורית בשילוב עם ההשפעות של נהלי הספא הוא הפינוק שאתה יכול לתגמל בו את עצמך או את בני משפחתך.

לעוד מומחי ספא ותיירות רפואית מצ'כיה, צפו בפרטים למטה:

ספא

תיירות רפואית

צ'כיה קיבלה את פני 52,838 תיירים מאזור המפרץ בשנת 2023 עם עלייה של 50% בהשוואה לכניסות של 2022.

 קצת על צ'כיה: 

צ'כיה, הממוקמת במרכז אירופה, היא מדינה שידועה ביותר מ-1200 טירות, 12 אתרי מורשת עולמית של אונסק"ו, ספא תרמי, קריסטלים, זכוכית, בירה מקומית והיסטוריה ארוכה. מלבד פראג, והספא הטיפולי הידוע שלה בקרלובי וארי, בצ'כיה יש מקומות ציוריים כמו צ'סקי קרומלוב, אזור דרום מורביה – העיר ברנו והנוף התרבותי היפה. המטבע המקומי הוא קורונה צ'כית.

על VFS Global:

VFS Global היא המומחית הגדולה בעולם במיקור חוץ ושירותי טכנולוגיה עבור ממשלות ונציגויות דיפלומטיות ברחבי העולם. ל-VFS Global, שבסיסה בדובאי, איחוד האמירויות הערביות, יש הורות שוויצרית והיא חברת פורטפוליו של EQT, חברת פרייבט אקוויטי גלובלית מובילה שבסיסה בשטוקהולם, שוודיה. VFS Global, במאמץ המתמשך שלה להציע פתרון הוליסטי לממשלות הלקוחות שלה, הקימה שירות תיירות של 360* בתוך הארגון. היו פרויקטים רבים שבהם VFS Global עבדה עם מועצות תיירות ושגרירויות שונות ברחבי העולם כדי לקדם את היעדים המתאימים.

נכון לעכשיו, ל-VFS Global נוכחות ביותר מ-140 מדינות והיא קשורה ל-12 מועצות תיירות ברחבי העולם, ומספקת להם מגוון רחב של פתרונות מכירות, שיווק ויחסי ציבור.

VFS Global היא נציגת התיירות הרשמית של CzechTourism במזרח התיכון מאז 2018.

Exit mobile version