Site icon IAS

משרד התיירות מכה בברזל הקר: מפתה את האירופים להגיע לאילת החמימה

צריך להסיר את הכובע בפני משרד התיירות. בהתארגנות ובביצוע שמגיעים ממש בשעה הנכונה, מריץ המשרד בימים אלה ברשתות החברתיות באירופה הקפואה קמפיין לתיירות לאילת.

במסגרת מסע הפרסום שרץ ביבשת, שבה שוררות טמפרטורות מתחת לאפס, ואשר מקדם את מזג האוויר השמשי באילת, יצר המשרד סרטון שמקודם ברשתות החברתיות. הטייס, אותו מגלם איש הטלוויזיה והחזאי דני רופ, נכנס לתא הנוסעים לאחר הנחיתה באילת, מביט בנוסעים המכורבלים במעילי פרווה וקורא להם לרדת אחריו. בתחתית כבש המטוס מחכה להם מתלה ארוך מאוד, שהוצב על המסלול, עליו תולים כל האירופאים את מעיליהם על קולבים וממשיכים לחופשה חמימה באמצע החורף.

הרעיון לסרטון עלה בסוף אוקטובר האחרון, בעת חנוכת קו חדש של חברת התעופה ויזאייר בנוכחות שר התיירות יריב לוין והמנכ"ל אמיר הלוי. השר והמנכ"ל קיבלו את פני התיירים שירדו מהמטוס עטופים במעילים גדולים וכבדים למזג אויר אביבי בשדה התעופה בעובדה, כאשר המנכ"ל אמר: "חבל שאין כאן מתלים למעילים"…

הסרטון השיווקי צולם בשדה התעופה באילת והוא מתווסף לסרטונים נוספים שהופקו על ידי משרד התיירות בפורמט דומה בתקופה האחרונה. זאת, במסגרת שינויים באסטרטגיית השיווק של המשרד, שמוביל השר לוין, בה מושם דגש על דיגיטל וויראליות. הסרטון יקודם ברשתות החברתיות במדינות בהן משווק המשרד את אילת כיעד קיצי בחורף.

ההכנסות עד כה מהטיסות באילת – יותר מחצי מיליארד שקלים

מתחילת החורף, נחתו עד כה באילת, בעקבות מענקי משרד התיירות לחברות תעופה, יותר מ-116,000 תיירים שהכניסו למשק 548 מיליון שקלים (כ-156,600,000 דולר). נכון לעכשיו, נרשמת תפוסה של כ-75%  בטיסות לאילת. עונת תיירות החורף תימשך רשמית עד פסח.

מאז ה-1 בספטמבר 2017 נוחתות באילת כ-40-50 טיסות שבועיות מאירופה, מתוכן בממוצע כ-12 טיסות שבועיות מפולין, כ-10 טיסות שבועיות מגרמניה וכ-17 טיסות שבועיות מרוסיה.

בהמשך לכך, אישר המשרד בתקציב 2017 ביצוע שני פרויקטים משמעותיים באילת: שדרוג המקטע הצפוני בטיילת המרכזית, בהשקעה של 25 מיליון שקל. כמו כן אושר פרויקט לתכנון כל מקטע החוף הדרומי בהיקף של כ-120 מיליון שקל, כאשר עלות התכנון היא כ-10% מעלות הפרויקט.

כמו כן לאחרונה אישר משרד התיירות לביצוע פרויקט בהיקף של כ-8 מיליון שקל לשיפור מראה הטיילת הצפונית בעיר. ההשקעה כוללת שדרוג התאורה, גינון חדש, ריהוט רחוב, טיפול ושיפוץ חזיתות המבנים שפונים לטיילת והוספת אלמנטים תיירותיים שונים.

Exit mobile version