Site icon IAS

משרד התיירות מיהר להכות על הברזל בעודו קר

מתוך קמפיין משרד התיירות לבוא לישראל ולברוח מהקור. מקור משרד התיירות

במשרד התיירות מראים שגם משרד ממשלתי יכול לפעול במהירות בלא להתעכב בהעברת ניירות מצד לצד ולהכות בברזל בעודו קופא בעשרים מעלות מתחת לאפס. במשרד הבינו שגל הכפור באירופה ובארה"ב הם הזדמנות להזמין תיירים לישראל, להפשיר מהקור ועל הדרך ליהנות משפע האטרקציות התיירותיות.

"תל אביב וירושלים מוצפות שמש בביקור אחד בהחל מ-130 פאונד". מקור משרד התיירות

השיר  sunny – שמשרד התיירות רכש לו את זכויות השידור – התחיל לככב שוב בקמפיין דיגיטלי של המשרד כשהוא מדגיש את מזג האויר הנעים בישראל מול הקור העז, וקורא לאירופאים ולאמריקאים הקופאים להזמין חופשה בישראל החמימה.

בגל הקור הקודם עלה משרד התיירות עם קמפיין זהה, שזכה לכ-128 מיליון חשיפות, מתוכן 62 מיליון יוניקים וכמעט מיליון הקלקות הישר בעמודי הנחיתה של מבצעי חופשה לישראל.

במשרד התיירות מקווים להגיע לנתונים דומים גם בקמפיין הנוכחי.

כחלק מאסטרטגיית השיווק, זיהו אנשי משרד התיירות את  ההזדמנות, הגדילו את הביקושים וממשיכים למצב את ישראל כיעד תיירותי אטרקטיבי גם בחורף. בייחוד בהתחשב בעובדה שהחורף הישראלי מאפשר לתיירים ליהנות משפע אטרקציות.

מחפשים חוויה גם בתחום הלינה

בכנס הסבת מבני משרדים למלונות, שהתקיים השבוע בתל אביב, אמר מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי, שהקמפיין הפרסומי של המשרד מבוסס על מזג האוויר. בכנס דיבר גם נציג של חברת STAY HOSPITALITY, המציעה סוגים שונים של לינה מדירות Airbnb ועד אכסניות, אחת מהן בירושלים, שהוסבה מבנין משרדים שהיה במקור אכסניית בית החייל. לדבריו, התיירים כיום, המכונים "נוודים דיגטליים", לא מהססים לגור באכסניה עם חללים משותפים וללא סממני יוקרה ופינוקים. הוא סיפר גם על אשה בת 80 שבסיוריה בעולם מעדיפה לשהות דווקא באכסניות כאלה, שבהן מוצעות פעילויות בערבים ואווירה ביתית.

Exit mobile version