Site icon IAS

משרד התיירות מארח למרתון ירושלים עיתונאים ומובילי דעת קהל מהעולם

תצפית על ירושלים העתיקה. צילום freepik

משרד התיירות מארח השבוע, בשיתוף הרשות לפיתוח ירושלים, 15 עיתונאים ומובילי דעת קהל מארה"ב, הודו, צרפת, ספרד, קוריאה ואיטליה, להשתתפות ולסיקור מרתון ירושלים, שיתקיים מחר, יום שישי, בהשתתפות מעל 30,000 רצים.

במסגרת ביקורם בישראל, מסיירים האורחים בירושלים, בתל אביב, בים המלח ובמצדה. הקבוצה כוללת כתבי טלוויזיה מובילים ומשפיענים עם מאות אלפי עוקבים, וביניהם: משפחת אנדרווד – קימברלי, סטיבן ובתם בת השנתיים מלוס אנג'לס, שרצים במרתונים ברחבי העולם ביחד אתה בעגלה. בני הזוג אמרו עם בואם, כי הם שמחים לבוא לישראל דווקא בתקופה זו. האורחים ייפגשו במהלך ביקורם עם אור שיזף – לוחם שנפצע לאחרונה במסגרת שירותו במלחמת חרבות ברזל, השתקם, ואף ירוץ במרתון.

משרד התיירות פועל לעידוד התיירות הנכנסת לישראל, שנמצאת במגמת עלייה ומתאפיינת בתנועה של תיירות סולידריות והתנדבות, ומארח מובילי דעת קהל שיראו ממבט ראשון כי ישראל פתוחה לתיירות ובטוחה. המשרד ממשיך בפעולות השיווק של ישראל כיעד תיירותי גם בימים אלה, וצפוי לארח במהלך השנה הקרובה מאות עיתונאים ומקבלי החלטות מרחבי העולם. השבוע, משתתף שר התיירות חיים כץ וצוות מקצועי מהמשרד ביריד התיירות הגדול ביותר בעולם ITB בברלין, במהלכו נערכות פגישות עם שורה של שרים מקבילים, סוכני תיירות גדולים ונציגי חברות תעופה. לפני כשבוע השתתף השר כץ ביריד התיירות הגדול לדוברי ספרדית, FITUR במדריד, וכן בכנס התקשורת האוונגלי NRB בטנסי, ארה"ב.

המשרד מקדם שיתופי פעולה תיירותיים, והשר כץ מעביר מסר כי אזורי התיירות בישראל נמצאים במקומות בטוחים לתיירים. המשרד מתרשם כי יש התעניינות ורצון גוברים מצד חברות תעופה וסוכנים מובילים לחזור ולפתח את קשרי התיירות עם ישראל.

Exit mobile version