מטה מיוחד שהקים משרד התיירות מסייע לתיירים במהלך הסופה שיצטרכו להגיע לנתב"ג לטיסות חזרה לארצם ולתיירים שייתקעו בירושלים ובצפון.
נציגי לשכת משרד התיירות בנתב"ג יקבלו את פני תיירים שינחתו ותסייע להם במידת הצורך לתאם מלונות חלופיים. משרד התיירות יסייע גם בפניות של מורי דרך , סוכני נסיעות ומארגני תיירות נכנסת. נציין כי בסערת השלג הקודמת, בדצמבר 2013 , נעזרו כאלף תיירים בשירותי החירום של משרד התיירות.
משרד התיירות מעדכן עוד כי במספר בתי מלון בירושלים נרשמו ביטולי הזמנות של קבוצות , שהיו אמורות להגיע לעיר בימים הקרובים. כמו כן,פרויקט "תגלית" שינה את מסלולי הטיול של כל הקבוצות ששהו בירושלים והפנה אותם אל מחוץ לעיר.
המשרד קורא לתיירים לנהוג בזהירות ובהתאם להנחיות המשטרה והרשויות המקומיות ולהימנע מלהגיע לאזורים בהם קיים חשש לחסימת כבישים. עדכונים יפורסמו באופן שוטף באתרי האינטרנט ובדפי הפייסבוק של משרד התיירות בשפות השונות.
בכל מקרה של מצב חרום ניתן לפנות ללשכת התיירות של משרד התיירות בשדה התעופה בן גוריון הפועלת 24 שעות ביממה, בטלפון 03-9754260