Site icon IAS

משרד התיירות האוסטרי ערך כנס לקידום היעד בעולם

המשלחת עם דגל ישראל ואוסטריה בנוכחות מרתה שולץ. צילום: הילה מור-אלון

משרד התיירות האוסטרי ערך כנס לעידוד הגעת תיירים לאוסטריה בראשות מנכ"לית משרד התיירות של אוסטריה, הגברת Astrid Steharnig-Staudinger. במסגרת הכנס נפגשו עשרות אנשי תיירות מהעולם עם מקביליהם מאוסטריה בשני מוקדים שונים, בוינה ובחבל טירול.

המשלחת הגדולה ביותר שהגיעה לכנס היתה מישראל וכללה 18 משתתפים מחברות שמשווקות את אוסטריה בישראל, ביניהן מהחברות: אופיר טורס, ג'נסיס, אופקים ועוד. לכנס הגיעו גם משלחות מסין, סינגפור, יפן, טייוואן, קוריאה ועוד.

במעמד הכנס ישראל זכתה לכבוד מיוחד על צמיחה יוצאת דופן של תיירים המגיעים מישראל  ועל היותה מדורגת במקום ה-2 (אחרי ארה"ב) במספר התיירים שמגיעים לאוסטריה (מחוץ לאירופה).  כזכור, שנת 2023 נרשמה כשנת שיא בתיירות ישראלית לאוסטריה כאשר נרשמו 1,007,700 לילות של ישראלים במלונות המדינה.  עובדה זה מקבעת את אוסטריה כאחד היעדים המועדפים על הישראליים, שמבקשים להנות משילוב של מורשת תרבותית עשירה, נופים מדהימים ואירוח מעולה. בשנים האחרונות הגבירה אוסטריה את המיקוד שלה במשיכת תיירים מישראל באמצעות קמפיינים שיווקיים.

המשלחת התארחה במלון Sacher Hotel המפורסם, אשר הצדיע למשלחת במחווה מיוחד עם הצבת שלט ברכה בכניסה הנושא את המילה ״שלום״ בעברית. מאוחר יותר פגשו חברי המשלחת את הגברת ,Martha Schultz מהדמויות הבולטות ביותר בענף התיירות באוסטריה, אשר זכתה בשנת 2023 בתעודת "ידידת ישראל" משגרירות ישראל באוסטריה, על תרומתה לקידום ישראל באוסטריה.

"ישראל קרובה לליבי לא רק בגלל שסבא שלי היה יהודי, אלא בגלל שנתח השוק הישראלי הולך וגדל במלונות שלי. הרגשתי גאווה גדולה לארח את המשלחת של משרד התיירות האוסטרי לעיירת סיפלד ואני מצפה לארח עוד ישראלים רבים במלון בעתיד",

ועוד קצת נתונים:

*€173 – ההוצאה הממוצעת לאורח ליום באוסטריה אל מול €259 שהיא ההוצאה הממוצעת של ישראלים באוסטריה.

*1,007,700 לילות – זהו הנתון הכולל של לינות באוסטריה בהשוואה ל-2022 . ישראל מדורגת במקום ה-14 מבין מדינות העולם וזאת למרות הדממת החופשות באוק'-דצמ' 2023. ישראל הצליחה להגביר ב-3.5% את מספר הלילות.

אימרי קלמן מנכ"ל טרנובה, שמייצגת את Austria Tourism בישראל, מסר: "ברצוננו להודות ללשכת התיירות האוסטרית ועל השותפים והמארחים מהמלונות והאטרקציות באוסטריה. לא בכדי אוסטריה הפכה לאחד היעדים המתאימים ביותר למשפחות הישראליות, בכך שהיא משלבת טבע וערים מלאות באטרקציות, במחירים נגישים יחסית. בנוסף, אוסטריה ידועה בתור אחד היעדים הבטוחים והידידותיים לישראלים".

Exit mobile version