Site icon IAS

משרד התיירות: "אשתקד נרשמה עליה של כ-15% בתיירות מהודו"

שר התיירות יריב לוין נפגש הבוקר עם ראשי חברת התעופה אייר אינדיה המבקרים בישראל לקראת פתיחת קו ישיר מניו דלהי לתל אביב. השר לוין אמר: "שמחתי לשמוע מיו"ר אייר אינדיה, אשוואני לוהאני כי בעקבות המאמצים שלנו במשרד התיירות להביא את החברה לפעילות בישראל החברה החליטה לפתוח קו ישיר בין ניו דלהי לתל אביב. אין ספק שפתיחת הקו בשילוב מאמצי השיווק בהודו יביאו לגידול משמעותי בתיירות מהודו

יו"ר החברה ההודית, אשוואני לוהאני, התרשם עמוקות מביקורו בישראל ולדבריו הוא משוכנע כי תיירים הודים רבים אשר יגיעו לישראל ימצאו בה יעד תיירותי יוצא דופן". היו"ר לוהאני אמר כי: "אייר אינדיה מצפה בשמחה לפתיחת קו ישיר לישראל בעוד מספר חודשים ואני מאמין שתהיה לזה השפעה חיובית על תנועת התיירים בין המדינות".

בהתאם למדיניות השר לוין לפתיחת שווקים חדשים במזרח, נפגש לפני כשנה מנכ"ל משרד התיירות אמיר הלוי בהודו עם בכירי אייר אינדיה וחשף בפניהם את הפוטנציאל הכלכלי שבפתיחת קו תעופה ישיר לישראל. החברה מתכננת לפתוח קו בתדירות של 3 טיסות שבועיות.

משרד התיירות פרסם נוהל לפיו חברות תעופה העומדות בתנאי הנוהל יוכלו לקבל מענק לשיווק בסך של עד 250,000 אירו בשנה על כל טיסה שבועית מיעדים מהם אין טיסות ישירות לישראל והם בעלי פוטנציאל תיירותי גבוה.

בשנה החולפת נרשמה עליה של כ-15% בתיירות מהודו לישראל, כאשר לשכת משרד התיירות שנפתחה בהודו ממשיכה לקדם קמפיינים לעידוד התיירות.

 

Exit mobile version