Site icon IAS

משרד הבריאות מקווה להלחם בהגעת הנגיף באמצעות מסרונים

לקבל מסרון עם הנחיתה בנתב"ג אחרי ביקור בסין. צילום Depositphotos

משרד הבריאות פנה לחברות הסלולר כדי שאלו ישלחו הודעה לכל הנוסעים שנוחתים בישראל על מנת שישלח אליהם מסרון (sms) עם נחיתתם, בנוסח הסבר בעברית ואנגלית על הוראות משרד הבריאות לגבי נגיף הקורונה.

מנכ"ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב, במכתב אל נתנאל כהן, מנכ"ל משרד התקשורת, כותב, בין היתר, כי אתמול פורסם ברשומות צו "בריאות העם" (בידוד בית), הקובע הוראות על מנת למנוע הדבקה בנגיף בישראל על ידי קביעת חובת בידוד למי ששהה בסין וכן למי שהיה במגע עם חולה קורונה מאומת.

מודעה של משרד הבריאות על הנגיף

לדבריו, מכיוון שנכון להיום אין באוכלוסיה של ישראל חיסון נגד הנגיף, מתמקדת פעילות משרד הבריאות בנסיון למנוע את הגעת הנגיף לישראל והתפשטותו. "בהתאם לכך, אחד הכלים המרכזיים לצמצום הסיכוי להגעת המחלה לישראל ולהכלתה אם תגיע, הוא מתן הנחיות ברורות לנכנסים לישראל. לפיכך אני מבקש שכלל הנכנסים לישראל יקבלו מסרון למכשירי הסלולר עם כניסתם לישראל כדלקמן:

הודעה חשובה ממשרד הבריאות: אם היית בסין ב-14 ימים האחרונים, עליך להישאר בבידוד בית (לפי חוק) למשך 14 ימים מאז עזבת את סין. אם יש לך חום, שיעול, קשיי נשימה – גש/י מיד לעמדת מד"א באולם טרנזיט. לפרטים נוספים: משרד הבריאות טל *5400.

ומוסיף מנכ"ל משרד הבריאות במכתבו למנכ"ל משרד התקשורת, "אשר על כן, אנו מבקשים כי תפנה לחברות הסלולר על מנת שיפיצו מסרונים המפרטים את ההנחיות העדכניות שמופצות על ידי משרד בריאות לכלל הנכנסים לישראל".

Exit mobile version