Site icon IAS

מריוט אינטרנשיונל: " מעל מיליון חדרים בשנת 2015 "

"מעל למיליון חדרים ב-2015 ", תחזית שמסרה השבוע מריוט אינטרנשיונל, ענקית המלונות הגלובלית.

 

ארנה סורנסון, מנכ"ל ונשיא החברה אמר:" יחד עם שותפינו בכ-100 מדינות בהן אנו פועלים או בונים מלונות חדשים נעניק הזדמנויות כלכליות ונעסיק עובדים רבים. ב-2014 בלבד חתמנו על הסכם להוספת 650 מלונות ו-100,000 חדרים, כשני בתי מלון ליום".

 

מחקר שנערך ע"י הסוכנות הגרמנית לשיתוף פעולה בינלאומי (German Agency for International Cooperation) מצא כי תרומתו של מלון מריוט לימה, לכלכלה הפרואנית מוערך ב-10 מיליון דולר. פתיחתו של מלון חדש בהאיטי, בחודש פברואר יספק יותר מ-200 מקומות עבודה חדשים.  

 

"ברור שהמאמצים לגדול, ליצור הזדמנויות כלכליות ולעודד אנשים לנסוע מעניק דיבידנדים גדולים, לא רק לחברות המעורבות, אלא לכל הקהילות ברחבי העולם. הסכם הויזות החדש בין ארה"ב לסין הביא לעלייה של 39% במספר המבקרים הסינים בארה"ב שמוצאים בממוצע כשבעת אלפים דולר לטיול. הפוטנציאל לצמיחה כלכלית הוא עצום", הוסיף סורנסון.

 

לחברת מריוט אינטרנשיונל יותר מ-4100 נכסים ב-79 מדינות ומחזור הכנסות שנתי של כ-13 מיליארד דולר. לחברה 18 מותגים:

 

Marriott Hotels, The Ritz-Carlton, JW Marriott, Bulgari, EDITION, Renaissance, Gaylord Hotels, Autograph Collection, AC Hotels by Marriott, Moxy Hotels, Courtyard, Fairfield Inn & Suites, SpringHill Suites, Residence Inn, TownePlace Suites, Protea Hotels, Marriott Executive Apartments , Marriott Vacation Club timeshare .

 

Exit mobile version