Site icon IAS

מענקים מבוקינג לסטארט-אפים של תיירות ירוקה מקרן של 2 מיליון יורו

,תיירות ירוקה. בוקינג: אנחנו מסייעים לשימור והגנה על הקהיליות והיעדים שמעוררים בנו השראה לטייל. צילום Depositphotos

Booking.com, אחת מפלטפורמות התיירות הדיגיטלית המובילות בעולם ומנהיגת טכנולוגיה דיגיטלית, הכריזה שליביה פירת' (Livia Firth), חלוצה בתחום הקיימות העסקית, תהיה שגרירת מחזור 2019 של Booking Booster – תוכנית האקסלרטור של החברה.

פירת', מייסדת ומנהלת הקריאייטיב של חברת הייעוץ לקיימות Eco-Age  ומייסדת אתגר השטיח הירוק, תמלא תפקיד חיוני בתוכנית האקסלרטור (תוכנית האצה לחברות סטארט-אפ) בשנת 2019 ותצטרף לפאנל השופטים המומחים של Booking.com כדי לסייע להם להחליט אילו סטארט-אפים מתחום התיירות הירוקה יקבלו מענקים מקרן החברה, העומדת על סך 2 מיליון יורו. היא גם תישא את הנאום המרכזי באירוע הצגת החברות הסופי של התוכנית, שיתקיים באמסטרדם ב-9 במאי.

ליביה פירת', תסייע בבחירת הסטארט-אפים הזוכים. צילום יח"צ

“מכיוון שאני נוסעת הרבה ומסתובבת ברחבי העולם כדי למצוא שרשרות אספקה שונות ולפגוש את האנשים שמייצרים את הבגדים שלנו – תיירות ירוקה היא אחת האובססיות שלי. לכן אני כה שמחה לשתף פעולה עם Booking.com ולמלא תפקיד פעיל בתוכנית Booking Booster של החברה", היא מגיבה, "אני בהחלט מצפה לפגוש את היזמים מעוררי ההשראה וללמוד עוד על הדרך החדשנית שבה הם משתמשים בטכנולוגיה כדי להשפיע על תחום התיירות הירוקה".

“אנחנו מאוד שמחים שליביה מצטרפת אלינו לצוות Booking Booster ב-2019, ומרוצים מכך שנוכל להשתמש בנקודת המבט הייחודית שלה כאחת מהשופטים", אמרה גיליאן טאנס, נשיאת ומנכ"לית Booking.com. "אנחנו באמת מאמינים ביכולתה של התיירות לשנות לטובה את חייהם של אנשים, ואנו מסייעים לשימור והגנה על הקהיליות והיעדים שמעוררים בנו השראה לטייל. ליביה ממש עושה את העבודה בכל מה שקשור לפרקטיקות קיימות הוליסטיות ומקיפות, והיא מהווה דוגמה ומופת לדור הבא של סוכני השינוי בתחום הזה".

הסטארט-אפים לתוכנית ההאצה כבר נבחרו 

הגשת המועמדות למחזור 2019 של תכנית Booking Booster כבר נסגרה. רשימת 10 הסטארט-אפים מתחום התיירות הירוקה שנבחרו להשתתף השנה בסדנה תוכרז בקרוב.

במסגרת מחזור 2019 של Booking Booster, מזמינה בוקינג 10 סטארט-אפים חברתיים מתחום התיירות הירוקה לתוכנית ההאצה של שלושה שבועות באמסטרדם, המתחילה באפריל. התוכנית כוללת סדרה של הרצאות, סדנאות מעשיות ומפגשי הדרכה ומסתיימת באירוע הצגת חברות סופי, שלאחריו ייבחרו יזמי הסטארט-אפים שיזכו לקבל עד 500,000 יורו מהקרן של Booking.com, בה ממתינים כעת 2 מיליון יורו המיועדים לתמיכה בשלב הבא של תחזית הצמיחה של הסטארט-אפים המשתתפים. בנוסף, כל הסטארט-אפים יקבלו שנה שלמה של הדרכה וליווי מתמשכים על ידי המומחים של Booking.com, כמו גם גישה והזדמנות לשתף פעולה החברה בעבודה על יוזמות וניסויים פוטנציאליים וחדשניים שיסייעו בהאצת הצמיחה העתידית שלהם.

מבוקינג נמסר עוד, כי מכיוון שהיא מסייעת למטיילים לחקור ולחוות יותר מ-145,000 יעדים ייחודיים ברחבי העולם, החברה מעוניינת גם לתרום לשמירה על אותם יעדים, כדי שהדורות הבאים יוכלו להמשיך וליהנות מהם לאורך שנים. תכנית Booking Booster פועלת לצד תוכנית ההתנדבות הפנימית של Booking.com, במסגרתה העובדים משתפים פעולה עם ארגונים מקומיים בעבודה על פרויקטים המסייעים לשיפור יעדים ברחבי העולם. יחד, היוזמות האלו מייצגות ומרחיבות את התחייבותה של החברה להשפיע באופן חיובי על תעשיית התיירות הגלובלית.

למידע נוסף על תוכניות והזדמנויות עתידיות, מוזמנים לבקר באתר Booking Cares.

Exit mobile version