Site icon IAS

מעל 200 מיליון חשיפות לסרטון "דוז פואה" של משרד התיירות

משאית פופ ממותגת לאירוויזיון של משרד התיירות בחול. צילום יח"צ

סרטון "דוז פואה" שהכין משרד התיירות באמצעות לפ"ם במיוחד לקידום האירוויזיון בישראל, בכיכובם של שיר אלמליח ושגיא ברייטנר, זכה עד כה במעל 50 מיליון צפיות (בכל המדיות) ומעל 200 מיליון חשיפות, וכן ל-2.5 מיליון הקלקות לעמוד נחיתה ייעודי שהוקם לפעילות זו. כך נמסר מהמשרד.

סרטון ה"דוז פואה". קרדיט: לפ"ם

המשרד, שיצא בקמפיין נרחב באירופה, משתמש באירוויזיון לשיווק ישראל כיעד תיירותי אטרקטיבי של תרבות ולייף סטייל ויוזם פעולות יחסי ציבור.

לדברי מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי: "אנחנו רואים באירוויזיון מנוף לקידום התיירות לישראל במשך כל השנה, ונמשיך לשווק את החומרים ממנו גם בחודשים הבאים. אנחנו נמצאים בשיא כל הזמנים בכניסות תיירים לישראל, כאשר בכל חודש נמצאים בישראל כ-400 אלף, שנהנים ממזג האוויר הנוח כל השנה, מחופי הים, מהתרבות ומהלייף סטייל ובעיקר מהאווירה הייחודית כאן".

העיתונאים מהתקשורת הבינלאומית משתפים פעולה בים המלח. צילום עודד קרני, לע"מ

מתמרחים בבוץ של ים המלח

בשבוע האירוויזיון מוציא משרד התיירות סיורים לירושלים ולים המלח למאות עיתונאים בינלאומיים שהגיעו לסקר את האירוע. ביום ב' (אתמול) הוציא המשרד, בשיתוף מנהלת עיר עולם בת"א ולשכת העיתונות הממשלתית, סיור לים המלח. המועצה האזורית תמר הכינה להם מתחם ייחודי עם מיטות שיזוף יוקרתיות, שבו נהנו באופן חופשי ממסאז'ים, בופה משודרג, מוסיקה, בר קוקטיילים, גלידות ועוד. מחר, יום ד', מוציא המשרד סיורים נוספים לירושלים.

בנתב"ג הקים המשרד עמדת מידע ממותגת אירוויזיון ומאוישת על ידי עובדיו ומתנדבים מטעם עיריית תל אביב-יפו, אשר ניתן לקבל בה חומרי הסברה והצעות לבילויים ולטיולים ברחבי הארץ

כחלק מפעילות השיווק לאירוויזיון, רכש המשרד מתאגיד השידור הישראלי זכויות שימוש בחומרי האירוויזיון לרבות קטעי וידיאו, שימוש בלוגו וכדומה, לצורך מינוף האירוע בחו"ל – שם נמצאת ליבת הפעילות השיווקית של המשרד.

לצד הקמפיין, יזם המשרד פעולות יח"צ וקד"מ במסגרת אירועי האירוויזיון באירופה, ובין היתר:

שת"פ עם מגזין Attitude ומסיבות בבריטניה:

עמדת מידע ממותגת של משרד התיירות בנתבג. צילום יח"צ

לשכת לונדון משתפת פעולה עם מגזין Attitude הנמכר ביותר של הקהילה הגאה בבריטניה. נוסף על כך, מהווה המשרד שותף ראשי במסיבת הקרנת האירוויזיון במועדון יוקרתי בסוהו, אליו מוזמנים אנשי מדיה, אנשי תעשיית התיירות, בכירים בקהילת הלהט"ב בעיר, שכוללת חברי פרלמנט מהקהילה וקוראי המגזין. המסיבה כוללת אוכל בסגנון ישראלי, בירה ישראלית, וכמובן הקרנת האירוויזיון.

צפייה המונית בשידור הגמר ברחובות שטוקהולם:

לשכת שבדיה, בשיתוף עם עיריית שטוקהולם, מקדמת לראשונה אירוע המוני של צפייה משותפת על גבי מסך ענק, בשידור הגמר במוצ"ש ה-18.5 בכיכר המרכזית של שטוקהולם. גם הכרזת ה'דוז פואה' של שבדיה יינתן בשידור ישיר מהכיכר. כמו כן מקדמת עיריית שטוקהולם על גבי מסכים ברחבי העיר כתובות כמו: "משטוקהולם לת"א – בהצלחה באירוויזיון", סרטון "דוז פואה" של המשרד מוקרן על המסכים הדיגיטליים הגדולים בעיר במשך כל השבוע.

משאית פופ-אפ ממותגת אירוויזיון שנוסעת במרכזי 11 ערים באירופה

לקראת האירוויזיון יזם משרד התיירות מיתוג אירוויזיון למשאית שנוסעת ברחבי שבדיה וקופנהגן. המשאית מהווה ביתן פופ-אפ במרכזי 11 ערים, כאשר אנשי משרד התיירות מציעים לעוברים והשבים מידע וטעימות מתל אביב ומירושלים. מדי שעה נערכת תחרות ידע אודות ישראל והאירוויזיון הכוללת אפשרות לזכות בסופ"ש בישראל. בערים המרכזיות מוזמנים ידוענים ובלוגרים לבקר וליהנות מקוקטיילים ישראלים. העיתונות המקומית בכל עיר מפרסמת את הגעת המשאית עם המסר – "תל אביב מביאה את האירוויזיון לעיר שלנו".

Exit mobile version