Site icon IAS

מספר לינות ישראלים בגרמניה במגמת עלייה

בחודשים ינואר – פברואר 2014 נרשמה עלייה של 15.7% במספר לינות ישראלים בגרמניה. עלייה זו תואמת את המגמה החיובית המאפיינת את כלל התיירות הנכנסת לגרמניה, שראתה עם פתיחת השנה החדשה למעלה מ-8.4 מיליון לינות תיירים (במלונות ואכסניות המציעות למעלה מעשר מיטות) ועלייה כוללת של 4.2% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

 

" שנת התיירות החדשה נפתחה במגמה חיובית יוצאת מהכלל", אמרה פטרה הדרופר, העומדת בראש לשכת התיירות הגרמנית. "מה שמעיד על המשך במגמה החיובית בתיירות הנכנסת לגרמניה בארבע השנים האחרונות".

 

בשנה החולפת כולה נרשמו בגרמניה 71.9 מיליון לינות תיירים. אירופה עדיין מובילה בתנועת התיירים אל גרמניה: לא פחות מ-6.3 מיליון לינות תיירים, עלייה של 3.2% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. בריטניה, שוויץ, אוסטריה, צרפת, דנמרק ופולין הן המדינות האירופאיות המובילות בצמיחה של תיירות אל גרמניה. גם תנועת התיירות מספרד, פורטוגל ומזרח אירופה גדלה והולכת בהתמדה במהלך השנים האחרונות.

 

הביקוש לגרמניה כיעד תיירות גובר גם מצד תיירים פחות קרובים גיאוגרפית, כמו האמריקנים או תושבי אסיה. התיירות הנכנסת מארה"ב עלתה בחודשים ינואר ופברואר ב-4%. צמיחת התיירות הנכנסת ממזרח אסיה הייתה מרשימה במיוחד ועומדת על 12.7% והתיירות ממדינות המפרץ הפרסי צמחה בשיעור של לא פחות מ-28.1%. התיירות מסין גדלה בחודשים אלה ב-15.1% לעומת תחילת 2013 והתיירות מהודו ב-10.7%. מספר הלינות של תיירים מישראל בגרמניה גדל כאמור במידה משמעותית, ב-15.7%.

 

 

Exit mobile version