Site icon IAS

מספר התיירים הבינלאומיים באירופה, הגדול בעולם

לונדון, פריז, רומא  או ברלין ? כל אחת לחוד וכולן יחד ממשיכות להוביל ולמשוך אליהן את מספר התיירים הבינלאומיים הגדול בעולם. כך עולה מאסיפת ארגון התיירות העולמי ה-60 במספר לאירופה, שנערך השבוע בוילנה, בירת ליטא ואירח נציגים מ-34 מדינות.

"בשנת 2015 רשמה אירופה, גידול של 29 מיליון תיירים בינלאומיים מאשר בשנה הקודמת וסה"כ 609 מיליון תיירים בינלאומיים. בשעה שההתאוששות הכלכלית באירופה עדיין איטית, התיירות תורמת ליציבות המצב הכלכלי ביבשת ומניבה 404 מיליארד אירו, גידול של 3% לעומת 2014", אמר טאלב ריפאעי, מזכ"ל ארגון התיירות העולמי (UNWTO).

"התיירות לליטא, פוטנציאל צמיחה גדול ואחרי האירוע הזה גדול אף יותר. נמשיך לחפש דרכים לפתח את התיירות לליטא ולהגדיל את מספר כניסות התיירים", מסר אוולדס גוסטאס, שר הכלכלה הליטאי וסגן יו"ר ועדת ארגון התיירות העולמי לאירופה.

בטיחות הנוסעים, תפקיד ענף התיירות לפיתוח יבשת אירופה, מודלים עסקיים חדשים ושיתופי פעולה פיננסיים,היו רק חלק מהנושאים שנדונו באספת הארגון. בין הנואמים היו נציגים של חברות מובילות בענף התיירות כמו Airbnb , TripAdvisor, ReviewPro, HOTREC ועוד.

" רק עבודה משותפת באמצעות בניית גשרים עסקיים תאפשר לקהילת התיירות האירופית  לנצל את הפוטנציאל הגדול של הסקטור", סיכם את דבריו טאלב ריפאעי.

 

 

Exit mobile version