Site icon IAS

מסיבת סוף השנה של רשת מלונות דן

רשת מלונות דן אירחה במוצ"ש ה-28/12/13 את כל מנהלי החברה למסיבת סוף שנה במועדון האומן 17 בתל-אביב.
 
האירוע החגיגי זימן מפגש פסגה מעניין ומרגש בין מנכ"ל הרשת החדש, רפי שדה שייכנס לתפקידו ב-1 לינואר 2014 לבין המנכ"ל היוצא, עמי הירשטיין שכיהן בתפקיד כ-25 שנה.
 
האירוע כלל נאומים של עמי הירשטיין, המנכ"ל היוצא של מלונות דן ושל מיקי פדרמן, בעל השליטה במלונות דן. על החלק האמנותי של הערב היה אחראי הזמר פבלו רוזנברג שאירח את איטלו גונזלס למופע מרגש במיוחד והאירוע נחתם במסיבת ריקודים אל תוך הלילה.
 
עמי הירשטיין בנאום פרידה מרגש אמר שלנאומו הפעם הכין נייר כתוב מכוון שידע שהוא יתרגש במיוחד וזאת למרות שבתקופת כהונתו עשה זאת מאוות פעמים. הירשטיין הודה למיקי פדרמן על ההזדמנות שנתן לו ועל תמיכתו לאורך כל הדרך. לרפי שדה המנכ"ל הנכנס  איחל הצלחה גדולה ותקווה שיביא את מלונות דן לשיאים חדשים.
 
מיקי פדרמן, בעל השליטה במלונות דן גם הוא הודה מצידו להירשטיין על כל התקופה ואמר " החוכמה היא לבחור את האיש הנכון וזה מה שהיה עם עמי. הבחירה הנכונה היא באיש גם אם אין לו ניסיון בתיירות. עמי הפך להיות דוגמה לניהול חברת מלונות בישראל וקבע הרבה מוסכמות והצלחות בענף המלונאות בישראל. אני רוצה לאחל לרפי שדה המון הצלחה בתפקיד ובטוח שהוא יצעיד את החברה להישגים רבים."
 
כיבדו בנוכחותם: בני משפחת פדרמן ובניהם מיקי פדרמן, בעל השליטה במלונות דן ורעייתו ליאורה, עמי פדרמן, סגן יו"ר מלונות דן, דניאל פדרמן ורעייתו שרונה פיק, דוד פדרמן ורעייתו רוני, גידי פדרמן.
 

Exit mobile version