Site icon IAS

מלונות ללא עישון

זה רק היה עניין של זמן שבתי מלון יאסרו עישון בתחומם, בדיוק כפי  שקרה במטוסים, באוניות קרוזים, רכבות ואמצעי תחבורה ציבוריים נוספים. אתר האינטרנט USA TODAY מפרסם ידיעה מעניינת: רשת מלונות  Choice הודיעה כי 1800 מלונות Comfort Inns  ו- Comfort Suites בצפון אמריקה יהיו נקיים מעישון השנה, מה שהופך אותנו לאחד המותגים הגדולים האומרים  "לא לעישון".

הידעתם שהעישון אסור גם ברשת מלונות Wyndham Hotel בצפון אמריקה, הכולל את:

Dolce Hotels and Resorts

Wyndham Grand

 Wyndham Hotels and Resorts

 Wyndham Garden  and TRYP by Wyndham

שני מותגי הילטון החדשים,   Canopy ו- Truיהיו חופשיים מעישון. המותג הראשון Canopy הושק אשתקד באיסלנד ואילו השני לא הושק עדיין. כמו כן, מרבית המלונות של רשת מלונות Carlson Rezidor בצפון אמריקה נכללים בבתי מלון ללא עישון.

הכללים, ברוב המקרים, חלים על סיגריות מסורתיות ואלקטרוניות והורחבו מהחדרים למרחבים הציבוריים. במהלך השנים בתי המלון נאלצו להתאים את מדיניות העישון שלהם לאלו של ברים, מסעדות ובניני משרדים. מלונאים מציינים שלהפתעתם לאחרונה גם מעשנים דורשים חדרים ללא עישון, מה שמתקבל בברכה בגין בעיות בריאותיות ותחזוקה שהפכו למכבידים.

סטיב ג'ויס (Steve Joyce), מנכ"ל רשת מלונות  Choice אומר שאף אחד כבר לא מעוניין לקבל חדר המיועד למעשנים ואם בעבר הייתה לכך הצדקה להחזיק חדרי מעשנים, כיום זה כבר לא המקרה. בתי המלון נדרשים לתקציב נוסף עבור צוות שתפקידו הסרת ריחות סיגריות, ניקיון והחלפת ריהוט וציוד אחר, שנפגם מסיגריות. מלונות במדינות אחרונות מאפשרות עדיין לאורחיה לעשן למרות שבאירופה הנושא תופס תאוצה.

הצגת הסיגריות האלקטרוניות בזמנו עוררו מורת רוח בתעשיית הנסיעות ובמיוחד בקרב חברות תעופה, מה שהפך כיום לעבירה ואיסור מוחלט להשתמש בסיגריות אלקטרוניות בטיסות מסחריות בתוך ארצות הברית. בעקבות ההחלטה הנבונה, גם ענף המלונאות אימץ את הרעיון.

קייט אשטון (Kate Ashton), סגן נשיא בכיר ברשת מלונות Wyndham: "ברגע שמעשנים במקום ציבורי, אנשים אחרים נחשפים לנזקים. מדינות כמו קליפורניה וניו ג'רזי אוסרות על עישון סיגריות אלקטרוניות במקומות ציבוריים. מלונות ללא עישון יוצרים סביבה בריאה בה ניתן לישון, להירגע ולבלות בנחת, בנוסף מאריך את חיי המצעים, שטיחים ווילונות."

רוב מותגי רשת אינטרקונטיננטל בארה"ב וקנדה מציעות מלונות ללא עישון, הרשת הרחיבה לאחרונה את מדיניות איסור העישון גם לסיגריות אלקטרוניות.

 

Exit mobile version