Site icon IAS

מלונות הספא האייקוניים של אירופה התאחדו תחת המותג Ensana

מלון Nove Lazne בעיר הספא המפורסמת Marianske Lazne שברפובליקה הצ'כית. צילום יח"צ

26 ממלונות הספא האייקוניים והיוקרתיים ביותר באירופה התאחדו תחת המותג החדש  Ensana. כך נמסר היום. שם הקבוצה כשלעצמו – המורכב מהמילים הלטיניות "בריאות" ו"ריפוי" – משקף את יעדיה העיקריים. הקבוצה, שהיא בעלת נכסים ברחבי הרפובליקה הצ'כית, הונגריה, רומניה וסלובקיה, מתמחה במיזוג כוחות הריפוי של משאבים טבעיים מקומיים עם ידע רפואי מקצועי, במטרה לתמוך בבריאותם וברווחתם של אורחיה.

Mark Hennebry, יו"ר Ensana, אומר: "אנו מופקדים על כמה ממשאביה הטבעיים ההיסטוריים העוצמתיים ביותר של אירופה ואנו רותמים אותם בדרכים חדשות וחדשניות לטובת שיפור בריאותם של אורחינו. יכולתנו לעשות זאת הופכת אותנו לייחודיים לחלוטין ומבדלת אותנו כמותג מנוסה ביותר המבוסס על עשרות שנים של ידע, שאנשים יכולים להפקיד בידיו בביטחון את הדבר היקר להם ביותר – בריאותם."

Ensana הוקמה בתגובה לצמיחה ענקית בתיירות הבריאות ברחבי העולם – שוק ששוויו 580 מיליארד יורו (639 מיליארד דולר), אשר עד לשנת 2022 יצמח על פי ההערכות ל-834 מיליארד יורו (919 מיליארד דולר). הקבוצה שואפת להרוויח משוק משגשג זה ולענות על הצמיחה הגדלה והולכת לטיפולים וחוויות של בריאות ורווחה טבעיים.

היו"ר הנברי ממשיך ואומר ש"אנו מחפשים ללא הרף דרכים להתרחב ולמצוא הזדמנויות למותג. כבר ביצענו השקעות משמעותיות במלונות הספא הנוכחיים שלנו ובשנים הבאות יש לנו תוכניות לחדש ולהשקיע בדרכים רבות – ביצירת טיפולים חדשים מעוררי השראה, במתקנים ובמשרות כמובן."

גם למנוע בעיות בריאותיות עתידיות

קבוצת Ensana מתגאה במאות משאבי טבע בעלי תכונות ריפוי – בכללם מי מעיינות מינרליים, מים תרמיים, בוץ ריפוי, כבול, גזים טבעיים ועוד. במשך יותר מ-200 שנים רתמו מומחים רפואיים, שעבדו בנכסים השונים השייכים כיום לקבוצת Ensana, במומחיות רבה את תכונות הריפוי של כוחות טבע אלה לריפוי מגוון רחב של בעיות רפואיות הקשורות לשרירים, עצמות, אברים, מטבוליזם ועור. כיום, הטיפולים עוזרים לאורחים המבקשים לחזק ולהגן על רווחתם העתידית וכן לאלה המחפשים תמיכה למגוון בעיות, בכללם כאלה המחלימים מסרטן ואחרים החווים בעיות ניידות, פריון ואתגרים בריאותיים אחרים.

הספא במלון ידוע באמבטיות הרומיות ההיסטוריות היפהפיות שלו. צילום יח"צ

קבוצת Ensana גם מרכזת מאמצים משמעותיים לתמיכה באורחים המבקשים לשפר את בריאותם הכללית ואת הכושר הגופני שלהם, במטרה למנוע בעיות בריאותיות עתידיות. מוצרי הקבוצה ל"חיים פעילים" מספקים תמהיל מקיף של פעילויות כושר וחידוש נעורים בתמיכה למטרה זו. למשל, תוכנית ה- Bio Balance הייחודית והבלעדית שפותחה על ידי מנהל הספא של הקבוצה Sven Huckenback, כוללת עיסוי חדשני, אקופונקטורה ואימונים גופניים שמטרתם, בין היתר, לשפר את היציבה, לשחרר פרקים נוקשים, לשחרר מתחים שריריים ולשפר את האנרגיה הכללית. תוכנית זו נמצאת בבעלות הקבוצה והיא אינה זמינה בשום מקום אחר מלבד בקבוצת Ensana.

מגוון בתי המלון של Ensana הוא רחב במיוחד מתוך כוונה להציע בתי מלון שמתאימים לכל תקציב, המציעים את התמורה הערכית ביותר למחיר, תוך אספקה יציבה של טיפולים באיכות הגבוהה ביותר. בין הנכסים מגוון רחב של בתי מלון היסטוריים יפהפיים, בכללם מלון חמשת הכוכבים Nove Lazne בעיר הספא המפורסמת Marianske Lazne שברפובליקה הצ'כית, הידוע באמבטיות הרומיות ההיסטוריות היפהפיות משנת 1896. בין האורחים המפורסמים שביקרו בבתי המלון ההיסטוריים, מלחינים כגון שופן, סופרים ומשוררים כגון גתה וכמובן גם משפחות מלוכה ופוליטיקאים, ביניהם המלך אדוארד השביעי מאנגליה, הקיסר הפרוסי וילהלם השני והצאר הבולגרי פרדיננד הראשון.

מידע נוסף על Ensana Health Spa Hotels באתר.

Exit mobile version