Site icon IAS

מלונות דן יעניק חסות למרוץ הבוז׳ולה ולמרתון המדברי הבינלאומי אילת

מרוץ הבוז'ולה. צילום מרתון ישראל

רשת מלונות דן בשיתוף פעולה עם חברת מרתון ישראל, במסגרתו תעניק חסות למרוץ הבוז׳ולה ולמרתון המדברי הבינלאומי אילת. במסגרת השת"פ, מלונות דן יהיה המארח הרשמי של המרתונים והאצנים שישתתפו בו מהארץ והעולם. כמו כן, יוצעו חבילות מיוחדות עם הטבות ותכנים בלעדיים למשתתפים במרתונים בבתי המלון של הרשת.

לקראת מרוץ הבוז'ולה, תוצע לרצים חבילת אירוח במלון link hotel&hub בתל אביב, בתאריכים: 19-21/9, הכוללת את אירוע הבוז'ולה המרכזי בנוכחות נשיא הבוז'ולה בצרפת מר אלן בואי, נציגות שגרירות צרפת בישראל, מפגש עיתונאים ומבקרי יין ישראלים וכמובן טעימות יין.

כמו כן, לרצים תהיה פריסה במלון לפני היציאה למרוץ במועצת גזר ולאחר המרוץ יוצעו אימוני יוגה/מתיחות/פילאטיס, תיערך קבלת שבת מוסיקלית ומשתה בהשראת הבוז'ולה בצרפת ולקינוח הקרנה בכורה חגיגית של הסרט ממרוץ הבוז'ולה.

עלויות חבילת האירוח במלון link hotel&hub בתל אביב למשתתפים במרוץ הבוז'ולה:

המרתון המדברי אילת. צילום מרתון ישראל

לקראת המרתון המדברי הבינלאומי אילת, יוצעו לרצים חבילות אירוח במלונות דן בעיר(דן אילת, דן פנורמה ונפטון) בתאריכים: 28-30/11, הכוללות: תדריך והשתתפות באירוע הפתיחה החגיגי למרתון, ארוחות מותאמות לרצים ומסיבה עם הקרנת הסרט של המרתון.

עלות חבילת אירוח, בתאריכים: 28-30/11, במלונות דן פנורמה ונפטון אילת למשתתפים במרתון המדברי – 2200 ₪ על בסיס לינה וחצי פנסיון.

Exit mobile version