Site icon IAS

מלון NYX תל אביב יפתח בקרוב

מלון NYX תל אביב, יפתח בעוד כשבוע לאורחים כשהוא פועל באופן חלקי. מדובר במלון קונספט אורבני עכשווי, במיקום אסטרטגי, הנמצא בתפר שבין מרכז לדרום העיר. NYX, נבנה בתוך בניין משרדים שהוסב לבית מלון בתכנונו של האדריכל ארי שאלתיאל, בבניית המלון החדש השקיעה רשת פתאל 80 מיליון ₪.

כבר בכניסה למלון, שלא דומה לאף מלון אחר בתל אביב, ניתן לחוש בניחוח לונדוני ממכר, המסעדה והבר המוקפד בקומת הכניסה, עמדת הדי ג'יי הסמוכה והאבזור הלוהט והמקורי, כל אלה יהפכו את המלון ליעד בילוי טרנדי של המטרופולין הכי תוסס במזרח התיכון.

מלון NYX יציע לאורחיו חוויה רב חושית הכוללת: שני ברים לבילוי יום ובילוי ערב, עמדת די ג'יי, מיני ספא על גג המלון, מסעדת ביסטרו עליה מנצח חיים טיבי בעבר השף של מסעדת מוסקט במצפה הימים והיום בעלים של  מסעדת טיבי'ס בחוות ורד הגליל. עוד במלון  חדרי ישיבות, חדר כושר, טרקלין עסקים, מרפסת chill out  על גג המלון ועוד.  

האווירה במלון NYX החדש תשתנה אחת לכמה שעות. החל משעות הבוקר המוקדמות עם ארוחת בוקר מוקפדת, לאווירה עסקית המאפיינת את שעות היום ולבר טרנדי של אחר הצהרים וסוף יום עבודה ועד לבילוי תל אביבי לילי,  במסעדת השף או בבר המשובח והמוסיקה של הדי ג'יי שיתחלפו במקום.  כל זאת על רקע תפאורה המייצרת  אווירה  מקורית ומסתורית המורכבת מהרבה תשומת לב . את הלילה בNYX  ניתן לסיים בבילוי על הגג, בקומה האחת עשרה, המשקיף אל מרכז הבילויים התוסס של תל אביב ועד לים ומשם לחזור לחדר דרך  חדר המדרגות, שם, בין הקומות מסתתרים להם ציורי גרפיטי מרהיבים של אומנים תל אביביים.

מלון NYX, ממוקם ברחוב מנחם בגין 46. האזור שמתפתח במהירות והופך למרכז העסקים החדש של העיר וליעד מרכזי בחיי הלילה הממגנט אלפי בליינים מידי יום.

בשלב הראשון יפעלו במלון חמשת הקומות העליונות מתוך העשר. במלון 190 חדרים ומתוכם 10 מיני סוויטות המעוצבות באווירה אקלקטית גובלת בתיאטרליות שמשפיעה על כל החושים. בכל חדר יש פינת עבודה המותאמת גם לצורכי אנשי עסקים, כיסא מנהלים, מסכי LCD, אינטרנט אלחוטי WI-FI, מקלדת ועכבר אלחוטיים, ספרייה דיגיטלית של סרטים ומשחקי מחשב. בנוסף כל החדרים מאובזרים במכונות נספרסו, סדינים מכותנה מצרית, מזרונים של סרטה ריזורט  לעמינח על פי מפרט מיוחד של פתאל, כריות ושמיכות מנוצות אווז ועוד.

ראובן אלקס, מנכ"ל מלונות פתאל: "אנו גאים  במלון NYX החדש של רשת פתאל. זהו מלון תל אביבי המתמזג לתוך האווירה הבין לאומית בעלת הדופק המהיר של העיר תל אביב. מדובר במלון ניו יורקי שתוכנן עוצב וניפתח בתל אביב. בעוד כשבוע הוא יפתח להרצה ומאותו הרגע הציבור יתחלק לשניים אלה שהיו ב-NYX ואלה שטרם ביקרו בו".

רוית רביב, מנכ"לית אשכול מלונות בוטיק תל אביב:. אנו מעניקים לאורחנו את כל הנוחות שמאפשרת להם  להיטען לקראת יום עמוס בעיר הגדולה ומציעים מלון ברמה גבוהה מאוד עם חדרים מרווחים ומפנקים. זהו מלון לבילוי אך גם מלון עסקים המיועד לאנשים שמחפשים ערכים נוספים כמו  תזונה בריאה ספא ומכון כושר ".

" NYX יפתח להרצה בעוד כשבוע במחירים שמשקפים את פעילותו החלקית. אנו מעריכים שהמלון יושלם לקראת אמצע יולי ופתיחתו הרשמית תתקיים בספטמבר" מוסיפה רוית רביב.

בשלב זה כאמור יפתחו הקומות העליונות,  מסעדת  הביסטרו שתיקרא NYX  תיצור 'קלאש בין מנות מתרבויות וארצות שונות'  המסעדה נמצאת בבעלות השף חיים טיבי ורועי כהן,  המסעדן הוותיק איציק המל מבעלי מסה, קוואטרו, יאסו וגוסטו והמסעדן דניאל פרץ הבעלים של מסעדות כרמים. בשלב הראשון המסעדה תפעל במתכונת ארוחת בוקר וכבר בעוד כשבוע תחל בהגשת ארוחת צהרים.

עד אמצע יולי כל מתקני המלון יפתחו בהדרגתיות בניהם טרקלין עסקי, חדרי ישיבות, מיני ספא, חדר כושר, בר ייחודי ועוד.

רשת מלונות פתאל  מפעילה שבעה מלונות בתל אביב. האחרון שבהם ניפתח ברוטשילד 22 וזוכה להצלחה גדולה.

כתובת מלון NYX: מנחם בגין 46  מול מגדל לוינשטיין.

 מחירי הרצה: מחירי הרצה החל מתאריך 20/6 

650 ₪ אמצע שבוע.

750₪  סוף שבוע.

 

 

 

 

Exit mobile version