Site icon IAS

מלון ישרוטל טאואר ת"א חודש ושודרג בהשקעה של כ- 17 מיליון ₪

מלון ישרוטל טאואר ת"א חודש ושודרג בהשקעה של כ-17 מיליון ₪. עם סיום השדרוג מונה המלון 120 חדרי אירוח, בהרכב של 80 חדרים מפוארים ו-40 סוויטות גדולות במיוחד; וזאת לעומת המבנה הקודם שהציע 90 סוויטות, ללא חדרים סטנדרטיים. במהלך עבודות הבניה במלון שופצו וחודשו באופן מלא גם האזורים הציבוריים, קרי: הקבלה, הלובי, הטרקלין, אולם האירועים ומעליות המלון.

"בהתאם לפילוסופיית הניהול שלנו, הקובעת כי יש לחדש באופן קבוע את הנכסים ולשמר את בתי המלון ברמה הגבוהה והעדכנית ביותר, הפכנו את ישרוטל טאואר ת"א לאחד מהמלונות המעוצבים והמיוחדים בתל אביב.", מסר ליאור רביב, מנכ"ל חברת מלונות ישרוטל. על עיצוב המלון המחודש אחראית חברת העיצוב הלונדונית ARA.

בניהולה ובבעלותה המלאה או החלקית של רשת מלונות ישרוטל, הניצבת בחזית ענף התיירות בישראל, 16 בתי מלון, בכל רחבי הארץ: 'רויאל ביץ' אילת', 'ישרוטל המלך שלמה', 'ישרוטל ספורט קלאב', 'ישרוטל לגונה הכל כלול', 'ישרוטל ריביירה קלאב', 'ישרוטל אגמים', 'ישרוטל רויאל גארדן', 'ישרוטל ים סוף', 'ישרוטל ים המלח', 'ישרוטל גנים ים המלח', 'בראשית', 'כרמים' בקרית ענבים, 'ישרוטל פונדק רמון', 'רויאל ביץ' תל אביב', 'ישרוטל טאואר ת"א' ו'אחוזת יערות הכרמל'. לרשת ישרוטל כ-4000 חדרים בכל בתי המלון שלה.

Exit mobile version