מתחם הדיוטי פרי המרשים של דובאי רושם שיאים חדשים ומסיים את שנת 2022 עם למעלה מ-17.3 מיליון עסקאות, ממוצע של 46,912 עסקאות ביום ועם 47,302 מיליון פריטים שנמכרו במהלך השנה. סה"כ צבר מכירות שנתיות של 1.74 מיליארד דולר ועלייה של 78% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. המתחם מעסיק כיום 4,663 עובדים ונמצא בתהליך של צמיחה וגיוס עובדים חדשים.
המוצרים המובילים היו בשמים כ-18% מכלל המכירות בסכום כולל של 310.66 מיליון דולר ולאחר מכן: משקאות אלכוהוליים (279.84 מיליון דולר ו-16% מכלל המכירות), תכשיטי זהב (172.41 מיליון דולר ו-10% מכלל המכירות), סיגריות וטבק (154.07 מיליון דולר ו-9% מכלל המכירות), ומוצרי אלקטרוניקה (137.59 מיליון דולר ו-8% מכלל המכירות).
המכירות המקוונות היוו 2.54% מכלל המכירות ב-2022 והגיעו ל-44.16 מיליון דולר. המכירות במתחם הנוסעים היוצאים הסתכמו ב-1.53 מיליארד דולר ו-88% מכלל המכירות בעוד המכירות במתחם הנוסעים הנכנסים הסתכם ב-157.092 מיליון דולר ו-9% מכלל המכירות.
"גידול המכירות וההצלחה הם תוצאה של גורמים רבים, שהמרכיב המרכזי בהם היה המחויבות שלנו לפיתוח המכירה הקמעונאית למרות המצב הקשה שהביאה המגיפה. שמרנו על תוכניות הפיתוח שלנו, וכתוצאה מכך, בשנה האחרונה, פתחנו מספר בוטיקים יוקרתיים, כולל כריסטיאן דיור באזור A ו-B, לואי ויטון באזור B, ובוטיק קרטייה באזור B. מאז פתיחתם, נקודות מכירה אלו סיפקו צמיחה מצטברת משמעותית בקטגוריית היוקרה וכעת הם מדורגים בין חמשת מותגי היוקרה המובילים בדובאי דיוטי פרי ", אמר קולם מקלולין, סגן יו"ר ומנכ"ל חברת האם DDF, לאתר ביזנס טרוולר.
נוסעים רוסים, סעודים, הודים, בריטים ואמריקאים הם מהמדינות המובילות שמוציאים הכי הרבה על המותגים היוקרתיים בדיוטי פרי דובאי. הנוסעים הסינים לא השתתפו בחגיגת הקניות הגדולה בשנת 2022 בשל הנחיות הקורונה הנוקשות.