Site icon IAS

מי צריך חדר כושר במלון ?

לא פעם כאשר אנו מזמינים מלון לחופשה או לנסיעת עסקים קרובה חשוב לנו שיהיה חדר כושר במלון, או בואו נקרא לו ג'ים, זה נשמע מדליק יותר. אנחנו אפילו לא שוכחים לארוז נעלי ובגדי ספורט נוצצים למקרה שאולי ניתקל בידוענים לצידנו. שאלתם את עצמכם כמה פעמים באמת ניצלתם אתו ?

בעוד אתם חושבים …נחשוף בפניכם מה עלות בניית חדר כושר במלון, החזקתו השנתית ואת אחוז המשתמשים בו. מחקר חדש שנערך בארה"ב מבין 782 אורחים ב-33 מלונות ומנהלים בתחום, חושף כי עלות בניית חדר כושר במלון עשויה להגיע ל-220 אלף דולר והחזקתו מסתכמת ב-16 אלף דולר בשנה. 46% מהנשאלים אמרו שבכוונתם להתאמן בחדר כושר אבל בפועל רק 22% הגיעו ליהנות ולהזיע.

עוד עולה מהמחקר החדש כי מחצית מדור המילניום (או דור ה- Y ,ילידי שנות ה-80 וה-90) נותן עדיפות גדולה לבתי מלון המציעים שירותי חדר כושר. "ממצא זה מדגיש כי החלטת בתי מלון חדשים, שהם חלק מרשת לדוגמא, לבנות או לא לבנות חדר כושר צריכה להיות  על פי מחקרי אמת הבודקים בפועל את אחוז המשתמשים ולא על פי סקרים אחרים", אמר מומחה בתחום.

סקר של התאחדות המלונות האמריקני מצא כי ב- 85% מבתי המלון בארה"ב קיימים כיום מתקני כושר לעומת 63% בשנת 2004 . מתברר שבתי המלון ימשיכו להציע חדרי כושר לקהל לקוחותיהם מהסיבה הפשוטה שבכל מקרה חלק מהאורחים, גם אלו שלא יבקרו בחדר הכושר, בוחרים את המלון  על פי הקריטריון הזה.

מחקר נוסף שנערך אשתקד ע"י ה-  New York Times מחזק את המחקר האחרון ומצביע על העובדה שכמחצית מדור המילניום מעדיף בתי מלון בהם חדרי כושר לעומת שליש בקרב דור ה-X ועדיין פחות בקרב הוריהם , דור הבייבי בום.

אולי הפיתרון הוא לבנות חדרי כושר קטנים וזולים יותר, שיתנו מענה למספר המשתמשים האמיתי ולחלק מהאורחים על בסיס בייסיק, בתשלום נוסף.  

Exit mobile version