Site icon IAS

מחקר חדש: נשים שיצאו לגמלאות מובילות את מגמת נסיעות הסולו

נוסעת סולו במסע. צילום freepik

נשים שיצאו לגמלאות מובילות את תעשיית הנוסעים הבודדים (סולו), על פי סקר חדש שנערך על ידי חברת ניומרקט הולידיס המתמחה בתחום. בניתוח הסקר עולה כי 8 מתוך 10 (81%) נוסעים בטיולים מאורגנים הן נשים וכמחצית (46%) בגילאי 65 עד 74.

טיולי קולינריה ותרבות בסיציליה – איטליה, הוא היעד הפופולארי ביותר. משולש הזהב של דלהי, אגרה וג'איפור בהודו במקום השני ברשימת המקומות המוזמנים ביותר, ההיילנדס הסקוטיים במקום השלישי וספארי בקניה במקום הרביעי.

קולקציית Solo Traveller של Newmarket Holidays הושקה במאי 2023 וכוללת כעת 10 טיולים בלעדיים למטיילים בודדים, בתוספת יותר מ-20 סיורים קבוצתיים סטנדרטיים ללא תוספת מחיר לנוסעי הסולו.

דיוויד שרמן, מנהל מסחרי ראשי בניומרקט הולידיס אמר: "תוך פרק זמן קצר מאוד, נסיעות סולו הפכו לפופולאריים מאוד עבורנו והצמיחה הובלה על ידי נשים מעל גיל 50, במיוחד אלו שמפגינות נחישות ומעוניינות לחקור את העולם. הן מרגישות בטוחות לצאת בלי חברים או משפחה, אבל הן רוצות את האחווה של נסיעה בקבוצה ואת הביטחון של הידיעה שיש מומחים בהישג יד שיעזרו להן בכל שלב של ההרפתקה. נסיעות סולו מקושרות באופן מסורתי להרפתקנים צעירים, אבל הנתונים שלנו מראים שהגמלאים מובילים ונוסעים למגוון רחב של יעדים."

Exit mobile version