Site icon IAS

מחקר חדש חושף את יעדי החוף הטובים ביותר למשפחות

חופשות משפחתיות. צילום Depositphotos

חופשות משפחתיות הן הזדמנות מושלמת לבלות זמן איכות עם אנשים אהובים ולחזק את הקשרים המשפחתיים. מחקר חדש מצא ש-40% מההורים תכננו להוציא יותר על נסיעות בינלאומיות עם משפחותיהם השנה. יש גם מגמה גוברת של מסעות רב דוריות.

אחד האתגרים בתכנון חופשה משפחתית הוא להבטיח שביעד יהיה מה להציע לכולם, מילדים ועד הורים ואפילו לסבים וסבתות. כדי להסיר את הטרחה של מציאת היעד המושלם לכולם, אתר השוואת ביטוחי הנסיעות InsureMyTrip בחן נתונים רלוונטיים עבור קטגוריות מפתח כדי לדרג את יעדי החוף הטובים ביותר לחופשות משפחתיות.

הקטגוריות כוללות דירוג חופים ממוצע, טמפרטורת ים ממוצעת, עלות ממוצעת של מלון לשני מבוגרים ושני ילדים, מספר אטרקציות, עלות פעילויות ימיות, ניקיון הים ובטיחות.

הנתונים מתבססים על ניקוד בין 0 ל-10, כאשר ציון 10 הוא התוצאה הטובה ביותר, בעוד שציון 0 הוא הגרוע ביותר. במקום הראשון, עם ציון כללי של 7.65 נמצא גואנקסטה – אתר מורשת עולמית בחלק הצפון-מערבי של קוסטה ריקה. יעד נופש זה אידיאלי למשפחות, בזכות החופים היפים שלו (9.77) והמים החמים עם טמפרטורה שנתית ממוצעת של 29.2 מעלות צלזיוס. למעשה, בקוסטה ריקה יש עשרות חופים עם דגל כחול המוכרים בזכות הניקיון והשירותים שלהם.

העלות הממוצעת של חדר במלון לשני מבוגרים ושני ילדים היא 171.20 דולר. זה נמוך משמעותית מהעלות הממוצעת של חדר במלון במחקר העומדת על 393.22 דולר. היעד ידוע גם בתנאי גלישה נפלאים, אידיאלי למשפחות הרפתקניות המחפשות ליהנות מפעילות מהנה יחד.

מתחם הדולפינים באתר הנופש אטלנטיס דובאי. צילום יח"צ

דובאי, היעד המדורג במקום השני עם ציון כללי של 7.58. קיבל ציונים גבוהים במספר קטגוריות, כולל בטיחות (10/10), דירוג חוף ממוצע (9.31) וטמפרטורת הים (29.2 מעלות צלזיוס). החדר הממוצע עולה $298.81 למשפחה בת ארבע נפשות בעוד שפעילויות ימיות עולות בממוצע $150.86 – זו הסיבה שהיעד החמיץ את המקום הראשון.

גולד קואוסט, באוסטרליה, מדורג במקום השלישי, עם ציון כללי של 7.18. הוא מדורג גבוה בזכות החופים המצוינים שלו (9.85), המים החמים (8.96) וניקיון הים (9.97). גן עדן לגולשים. אפשרות יקרה יותר ללינה משפחתית, כאשר העלות הממוצעת של חדר במלון היא 374.04 דולר. עם זאת, עדיין יש הרבה אטרקציות טבעיות בחינם שאפשר ליהנות מהן. העלות הממוצעת של פעילויות ימיות נעה בסביבות 78$, וזה זול משמעותית מהממוצע שעומד על 125.67$.

חוף הים המרהיב באננטרה קלטורה סרי לנקה. צילום: מוטי ורסס

קורסיקה, צרפת וקולומבו, סרי לנקה – האחרונות בחמישייה הראשונה, עם 7.16 ו-7.15 בהתאמה. שני המיקומים מדורגים היטב בזכות החופים המצוינים והים החם שלהם. קורסיקה מדורגת מעט נמוך יותר בשל המלונות יקרים יותר (259.20$) והאטרקציות המוגבלות (4.04). קולומבו מדורגת כעיר השנייה הזולה ביותר להזמנת מלון ($131.48), מה שהופך אותה למיקום האידיאלי עבור מטיילים בעלי תקציב נמוך. עם זאת, היא מאוכזבת מעט בגלל האטרקציות המצומצמות שלה (2.63) ופעילויות המים היקרות (5.68).

שרה וובר, מנהלת השיווק ב-InsureMyTrip הגיבה על הממצאים: "נסיעות זה מלחיץ מספיק, אבל כשמוסיפים ילדים ופעילויות ידידותיות למשפחה – זה יכול להרגיש מכריע. אנו מקווים שמחקר זה יכול לעזור למשפחות לצמצם את האפשרויות שלהן כדי להוריד מעט מתח מתהליך התכנון".

 

Exit mobile version