Site icon IAS

מחאת נציגי ענף התיירות הנכנסת ממשיכה

מחאת נציגי ענף התיירות הנכנסת מול ביתו של שר האוצר. צילום דבורה לינדברג מורשת דרך

אפילו הגשם והקור לא עצרו הבוקר (א') את עובדי ענף התיירות במאבקם על הזכות להתפרנס בכבוד. הבוקר נציגי מחאת ענף התיירות הנכנסת הפגינו מחוץ לביתו של ח"כ אלכס קושניר. הם קראו לו לגלות מנהיגות ולהכיר באמת – ממשלת ישראל סגרה את ענף התיירות ורבבות עסקים ועובדים בענף נותרו ללא פיצוי וללא מענה. חשוב להבהיר, כל הסיסמאות של ממשלת ישראל שקריות ומציגות תמונה שגויה בפני הציבור. ממשלת ישראל לא דאגה לענף התיירות ואנשיו חרדים לגורלם בלילות וזועקים בימים.

משה נוב פעיל חזית התיירות הנכנסת ודובר אגודת מורי הדרך קרא ליו"ר ועדת הכספים לפנות לחברי הממשלה ולשנות את התנהלותה – "עוד לא מאוחר להודות בטעות, זה הזמן לנהוג באחריות, ולפצות את עובדי ענף התיירות מיולי"

מאוחר יותר הגיעו מובילי חזית התיירות הנכנסת לנוקדים אל שר האוצר ליברמן שמתבודד בביתו לאור העובדה שנמצא מאומת לקורונה. "באנו להזכיר לשר שכל ישראל ערבים זה לזה". אנשי ענף התיירות הנכנסת מאחלים לשר האוצר החלמה מהירה. למרות ששר האוצר היה שמח שניעלם, אנחנו עוד כאן, מקווים שנזכה למנה של ערבות הדדית ממנו חזרה.

"אנו נמשיך את המאבק ואף נחמיר אותו", אומרים נציגי המחאה ומודיעים כי מחר יום שני 17.1.22  בשעה 11:00  תתקיים הפגנה בכיכר העיר מתחת לכנסיית הבשורה בנצרת.
קרדיט: דבורה לינדברג מורשת דרך.

Exit mobile version