Site icon IAS

"מורשת ישראלית": המדריך לאתרי המורשת, חדש על המדף

המדריך לאתרי המורשת. צילום באדיבות המועצה לשימור אתרים

המועצה לשימור אתרים, בשיתוף משרד המורשת, השיקה את "מורשת ישראלית" – המדריך החדש והמעודכן לאתרי המורשת בישראל. אירוע ההשקה נערך במוזיאון העמק בקיבוץ יפעת, במעמד מנכ"ל המועצה לשימור אתרים, עמרי שלמון, יו"ר ועדת החינוך של המועצה, ח"כ לשעבר אורלי פרומן, מנהלות ומנהלי אתרי מורשת ואורחים נוספים.

"מורשת ישראלית" מציג בפני הקוראים למעלה מ-200 אתרי מורשת קולטי קהל בכל רחבי הארץ, מהגליל העליון ועד אילת – כולל תמצית סיפורו של כל אתר, מידע על מה שהוא מציע למבקרים, המלצות לביקורים באתרי מורשת נוספים בסביבתו ופרטי קשר. הספר, אותו ערכו קרן שרעבי רייש ורוני חיימוב, יצא לאור בספריית יהודה דקל – המועצה לשימור אתרי מורשת בישראל.

עמרי שלמון, מנכ"ל המועצה לשימור אתרים: "אתרי המורשת ממחישים באופן יוצא מן הכלל את הסיפור הייחודי, הארצישראלי, על כל גווניו, עדותיו ונופי התרבות שבו. הביקור באתרים אלה הוא מסע מרתק, במקומות הנותנים ביטוי ייחודי לסיפור האותנטי של החלוצות והחלוצים – הקשיים שחוו, הכישלונות שחישלו אותם, ההצלחות שנחלו והיצירות שיצרו יש מאין. כל אלה משתלבים לחוויה מיוחדת. תודה מיוחדת למשרד המורשת, למשרד התרבות והספורט, לרשויות המקומיות, למקימי ומקימות אתרי המורשת ולכל אלה שאפשרו את פתיחתם לקהל הרחב".

את הספר, בעלות של 45 ₪, ניתן לרכוש: באתר האינטרנט של המועצה לשימור אתרים .

Exit mobile version