Site icon IAS

מארגני התיירות הנכנסת: עלינו להיכלל ברשימת העובדים החיוניים בחירום

תיירים בירושלים. מארגני התיירים יבטיחו את המשך התיירות הנכנסת יצירת מקומות עבודה בפריפריה צילום Depositphotos

יוסי פתאל, מנכ״ל לשכת מארגני התיירות הנכנסת, פונה בקריאה לראש הממשלה נתניהו לכלול את 1,500 המומחים של מארגני התיירות הנכנסת ברשימת העובדים החיוניים למשק בחירום. "הם אלו בעלי הקשרים והמומחיות הנדרשים כדי להמשיך לתפעל את התיירות הנכנסת לישראל מול סוכני תיירות מחו"ל כבר עכשו וגם לקראת היום שאחרי המשבר. הקשר הרציף שלהם מול הסוכנים בחו״ל הוא קריטי", אמר.

תיירים בים המלח. מארגני התיירות מספקים עבודה לאלפי מרנסים. צילום עודד קרני

דני אמיר, יו"ר לשכת מארגני התיירות הנכנסת הדגיש: "אנחנו מתחזקים את מערך ההזמנות לחודשים הקרובים שיבטיחו המשך תיירות נכנסת וגם יצירת מקומות עבודה בפריפריה . אנחנו ממלאים את המטוסים ואת בתי המלון, ומספקים את העבודה למורי הדרך ולעוד אלפי מתפרנסים מתיירות".

מנכ"ל IATA: להפחית לעלויות לחברות תעופה

ואילו מנכ"ל הארגון הבינלאומי לתובלה אווירית (IATA), אלכסנדר דה ז'וניאק, אמר היום כי אם משבר וירוס הנגיף יימשך כחודשיים-שלושה נוספים, הוא עלול לגרום להתמוטטות של חברות תעופה נוספות ולהביא קונסולידציה רבה יותר בתעשיית התעופה הנמצאת במצוקה,.

המנכ"ל דה ז'וניאק, אמר בראיון לרויטרס במטה IATA, כי הפסדי ההכנסות יהיו "ככל הנראה מעל" 113 מיליארד דולר. "אנו מבקשים מכל הממשלות שהטילו הגבלות – וממשלת ארה"ב בפרט – לבחון את ההחלטה בעקביות כדי לבדוק אם הן יכולות להקל או לוותר על ההגבלות – ככל המוקדם, כן ייטב", אמר דה ז'וניאק.

IATA קרא אתמול לממשלות לשקול הארכת קווי אשראי, להפחית עלויות תשתיתיות וקיצוץ מיסים עבור חברות תעופה מעוטות מזומנים. חברות תעופה בגרמניה, צרפת ואיטליה נמצאות בסיכון הגבוה ביותר, קבע.

Exit mobile version