Site icon IAS

מאסטרקארד: 33% מהישראלים טסו בלואו קוסט השנה

לטייל בעולם. צילום Depositphotos

לטייל בעולם. צילום Depositphotos

ממחקר שנערך על ידי חברת TNS עבור מאסטרקארד בישראל, לבדיקת הרגלי ההתנהלות הצרכנית של ישראלים, עולים ממצאים מפתיעים לגבי כמה מהנחות היסוד וההתנהלות הפיננסית של הישראלים, שרובה המכריע מבוסס על תשלום באמצעות כרטיס אשראי. מגמה זו מתאפשרת, בין היתר, בזכות כניסתן של טכנולוגיות תשלומים דיגיטליות, אשר מובלות באמצעות חברות טכנולוגיה הפועלת בענף התשלומים העולמי כגון  מאסטרקארד, גופים פיננסים וחברות פינטק.

טיסות הלואו קוסט ממריאות ומשנות דרמטית את יעדי החופשה של הישראלים:

מהממצאים עולה לדוגמא כי 62% מהישראלים טסו בשנה האחרונה לחו"ל (מתוכם גילאי 18 עד 34 הם בעלי השיעור הגבוה ביותר).

33% מהם טסו בשנה האחרונה בטיסה המוגדרת כטיסת לואוקוסט ו- 51.8% ציינו כי בעתיד יטוסו בטיסה שכזו.

עוד עולה בהקשר הזה כי כ-68% יעדיפו לצאת לחופשה בחו"ל במקום בישראל בגלל תעריפי הטיסות הזולים כיום בהשוואה לעבר.

לאן טסים?

היעדים הפופולאריים ביותר על הישראלים הם יעדי החופשה המסורתיים כגון יוון (18%), ניו-יורק (10%), ברצלונה( 9.8%), ברלין (8.9%) ולונדון (7.6%). אך נראה כי אפקט טיסות

הלואו קוסט משנה גם את יעדי החופשה של הישראלים למקומות שמעטים ביקרו בהם בשנים האחרונות ובהן 9.3% שטסו לפראג, 8.2% לבודפשט, וורשה 6.8%, בוקרשט 5.2%, וורנה 2.4% וריגה 1.8%.

לגבי הזמנת הלינה בחופשה – מלון בחו"ל הוא עדיין הדרך המועדפת, אך לא היחידה, ללון בחו"ל. 79% מהישראלים לנו במלון בחופשה האחרונה.

4.4% הזמינו דרך AIRBNB ו-7.5% לנו אצל משפחה או חברים. לעומת זאת 7.2% ציינו כי בחופשה הבאה יזמינו דירה לינה דרך AIRBNB.

Exit mobile version