Site icon IAS

לשכת מארגני תיירות נכנסת במפגש לקראת הפסח

לשכת מארגני תיירות נכנסת קיימה היום (יום ד') מפגש חגיגי לקראת חג הפסח בהשתתפות חברי הלשכה.

 

שמואל מרום, יו"ר הלשכה ועמי אתגר, מנכ"ל הלשכה אירחו את נשיא התאחדות בתי המלון אלי גונן לשיח אקטואלי על שיתוף הפעולה בין הארגונים שתכליתו הגדלת כמות התיירים שמגיעים לישראל והגברת מאמצי השיווק של ישראל בעולם.

 

בסקירה שהכינה לשכת מארגני תיירות והועברה גם לשר התיירות מצביעה הלשכה על כך שתנועת התיירות לישראל מראה סימני תנופה, בהתאם למגמות הקיימות, תנועת התיירים (לא המבקרים) תגדל בכ – 400,000 אלף תיירים השנה .

 

לשכת מארגני תיירות נכנסת  מעריכה   כי הגידול במספר התיירים בשנה זו ישתקף גם בהיקף לינות תיירים במלונות בו צפוי  גידול של כ-8% ותוספת של כ – 800,000 לינות תיירים.  

 

עוד מעריכה הלשכה כי בשל הירידה במספר מבקרי היום בקרוזים ובתיירות יבשתית השינוי הכולל בכניסות מבקרים לישראל יהיה מתון יותר.

 

שמואל מרום, יו"ר לשכת מארגני תיירות נכנסת , ציין כי על רקע נתונים אלו, אין ספק שיש צורך בהערכות כוללת של מדינת ישראל והסקטור הפרטי למימוש הפוטנציאל של 5 מיליון תיירים. במסגרת זו, נדרשת הגדלת תקציב השיווק ותוספת של חדרי מלון  שהינם תנאים ההכרחיים למימוש התוכניות להשגת יעד של 5 מיליון תיירים תוך מספר שנים. דבר שיתרום לתדמית ישראל ולכלכלתה.

 

אלי גונן, נשיא התאחדות בתי המלון, הודה לחברי הלשכה על תרומתם לתעשיית התיירות , ועל חלקם בהגדלת לינות התיירים במלונות בישראל, הוא קרא להמשיך את שיתוף הפעולה  של הארגונים בשיווקה של ישראל. לדבריו יש לפעול  למיצובה של ישראל כיעד תיירותי מועדף ולשיפור תדמיתה באמצעות  פעולה תדמיתית ארוכת טווח. השקעה בפעילות שיווקית מתמשכת תביא לתוספת המצופה בכניסות התיירים. עוד ציין גונן, כי ההתאחדות תומכת בהגדלת מספר בתי המלון והחדרים. גונן הביע תקווה כי מלונות חדשים יקומו גם מחוץ "למדינת תל אביב".

 

Exit mobile version