Site icon IAS

לשכת התיירות תאילנד ישראל, אירחה את בכירי חברת מרתון ישראל

עופר פדן עם מפיקי אירוע השטח התיאלנדי. צילום באדיבות מרתון ישראל

מרתון ישראל, החברה המובילה כבר למעלה מעשור את פני אירועי הריצה בישראל, ממשיכה לשלב בין עולם הריצה והספורט, לעולמות התיירות והתרבות בישראל. בשבוע האחרון אירחה לשכת התיירות תאילנד ישראל את עופר פדן, מנכ"ל מרתון ישראל יחד עם שמואל שאנטל, מנהל תחום השיווק הבינלאומי בחברה, באיים הקסומים של תאילנד.

במסגרת האירוח, השתתפו אנשי מרתון ישראל במספר מרוצים מקומיים ושוחחו עם אנשי לשכת תיירות תאילנד, על הבאת רצים ישראלים למרוצים בתאילנד. במקביל, חשף פדן את ארועי מרתון ישראל המתוכננים ועל האפשרות למשוך רצים מתאילנד לבוא למרוצים במקומות היפים בישראל, ביניהם מרוץ הבוז'ולה הססגוני, מרוץ ערד מצדה, מרתון טבריה והמרתון המדברי המרהיב באילת ודרום הערבה.

אירוח בכירי מרתון ישראל בתאילנד מחזק את הקשרים בין לשכות התיירות ומביא לחשיפה גדולה לאירועים בקרב רצים במדינה האקזוטית, אשר מגיעים להשתתף באירועי הריצה בישראל, ומתאהבים במדינה כאשר הם נחשפים לאנשים החמים ונופיה הקסומים של ישראל.

על חווית האירוח אמר פדן: "אירועי ריצה הם ארועים בעלי פוטנציאל גדול למשיכת תיירים, וארועי ריצה כמו שעורכת מרתון ישראל, חושפת תיירים לאזורים מיוחדים בישראל. בעבר הגיעו לא מעט רצים מתאילנד לאירועי ריצה שערכנו בישראל. כבוד גדול להתארח פה במדינה כאורח כבוד של לשכת התיירות תאילנד ישראל. אנחנו נרגשים מהיחס המדהים לו זכינו מצד המארחים, שמתייחסים אלינו כבני בית, בזמן שאנחנו נחשפים לאירועים דומים לאירועים שאנחנו מקיימים בארץ, כאשר פה הרצים עוברים בין מטעי מנגו, עצי בננות וקוקוסים לקול צהלות הקופים. אנחנו מקווים שנוכל לארח את התיירים שיגיעו מהמדינה הקסומה הזו לישראל לאירועים הבאים שלנו, בתקווה שעד אז ישובו לביתם כל החטופים במהרה".

מרתון ישראל: יוזמת ויוצרת אירועי בוטיק ברחבי הארץ עם קונספטים ייחודיים, תכנים מושכי עניין ואוירה קסומה, אשר זוכים להצלחה בקרב קהילת הרצים לאורך השנה. החברה קיבלה הכרה בינלאומית מאיגוד המרתונים העולמי על אירועים הזוכים לתהודה רבה המשפיעה ישירות גם על תחום התיירות הנכנסת לישראל מכל רחבי העולם. בנוסף, בכל אירוע של מרתון ישראל עומדים ערכים כמו נתינה, פעילות למען הקהילה וסיוע לעמותות ולבעלי צרכים מיוחדים.

לכל לוח האירועים והרשמה ניתן להכנס לאתר החברה

Exit mobile version