Site icon IAS

לראשונה טיסה לבירת הספא, פישטני שבסלובקיה

מבנה הסטורי באי הספא שבפישטני בסלובקיה. צילום Depositphotos

חברת התיירות "אופיר טורס" תפעיל בקיץ, החל מה-6 במאי ועד לחודש ספטמבר (כולל בחגי תשרי), טיסה שבועית ישירה לפישטני (Piešťany), אי הספא המפורסם, שבסלובקיה. הטיסה תתקיים מידי יום רביעי, במטוס של סנדור, חברה-בת של אל על.

"לאור הביקושים העצומים לחופשות ספא בפישטני, שמהווה את אחד ממוקדי הספא האהובים ביותר, החלטנו שפוטנציאל ההגעה של נופשים ישראלים ליעד מצדיק הפעלת טיסות ישירות מתל אביב", מסר בועז וקסמן, יו"ר ובעלים של אופיר טורס.

האתר המהווה מרכז ספא בינלאומי, הכולל בתי מלון המתמחים בטיפולי ספא, ממוקם על אי קסום עליו חיים טווסים ופורחים בו שדות של חבצלות, כשנהר הואך (VAH) מקיף אותו.

לפי אתר האינטרנט של סלובקיה, ספא פישטני הוא אתר הספא הגדול ביותר בסלובקיה, ידוע בסגולות המרפא של המים והבוץ שבו לטיפול במגוון מחלות. נמצא כשעה נסיעה מברטיסלבה. העיירה פישטאני נמצאת בחלקו הצפוני של איזור Dolné Považie ולמרגלות הרי Považský Inovec. העיירה התפרסמה בשל המעיינות החמים ובוץ הגופרית שבה שהתגלו כבעלי סגולות מרפא. למי המעיינות החמים ולבוץ ישנה השפעה רפואית חיובית על אילו הסובלים מבעיות שלד, בעיות במפרקים ובעיות עצביות ובזכותם התפרסמה העיירה לא רק באירופה, אלא בעולם כולו.

בפישטאני ישנם שישה מתחמי מלונות ספא באיזור הקרוי "אי הספא "(Spa Island)  ועוד שניים במרכז העיר. הספא הראשון הוקם בעיירה כבר ב-1822 ומאז החל האיזור להתפתח במהירות ונוספו מספר מלונות ומבני ספא נוספים. כיום באיזור הספא ישנן כ-2400 מיטות למבקרים ברמות יוקרה שונות.

ספא בפישטיני

המלונות השונים – ברמות של 3-5 כוכבים – מציעים אפשרות לחוויה יוקרתית או שהות זולה יחסית. באיזור המלונות ישנם שלושה מתחמי ספא – Irma, Balnea Centre וספא נפוליאון. כל מתחמי הספא פתוחים עבור אלו השוהים במלונות ומציעים טיפולים רפואיים וטיפולי מרגוע.

"אי הספא" הוא לא רק מתחם ספא, אלא מציע מגוון פעילויות ספורט למבקרים – מגרש גולף, מגרשי טניס, מגרש כדורעף חופים, מסלולי ריצה ורכיבה על אופניים, פארק גדול ואף מוזיאון היסטוריה של העיירה. בנוסף, העיירה הקטנה מציעה אירועי תרבות ופנאי, מסעדות ובתי קפה.

אשר למחירים, חבילה באופיר טורס הכוללת טיסה, אירוח של 7 לילות במלון Palace ברמת 4 כוכבים על בסיס חצי פנסיון ו-15 טיפולי ספא  – מחירה 1,049 יורו לאדם בחדר זוגי. מחיר טיסה בלבד בקו תל אביב-פיישטני-תל אביב הוא החל מ-399 דולר.

אופיר טורס מציעה במהלך החודשים מאי-ספטמבר 2020 חבילות ספא שונות ומגוונות הכוללות: טיסות, מלון, אירוח וטיפולי ספא. כמו כן ניתן להזמין טיולים באזור לאתרי תיירות ותרבות שונים כולל ביקור בברטיסלבה, בירת סלובקיה.

Exit mobile version