Site icon IAS

למרות החששות, שירות היורוסטאר מלונדון לאמסטרדם ימשיך גם הקיץ

רכבת היורוסטאר . צילום Depositphotos

תחנת הרכבת המרכזית של אמסטרדם תיסגר חלקית החל מחודש יוני 2024 למשך שישה חודשים לשם עבודות שיפוץ, מה שסימן את הפסקת שירות רכבות היורוסטאר מלונדון לאמסטרדם. בחברת הרכבות סברו שהעבודות במקום לא יאפשרו את ביקורת הדרכונים וכבודה, לאחר הברקזיט.

החל מה-14 ביוני 2024, מספר התדירויות יקטן מארבע לשלוש והנוסעים החוזרים מאמסטרדם ללונדון יצטרכו לעבור את ביקורת הדרכונים בבריסל, תוספת של כ-48 דקות לנסיעה הכוללת בדרך כלל שעה ו-48 דקות. תחנת הרכבת של אמסטרדם יכולה כיום להעניק שירות לעד 250 נוסעים לרכבת, לעומת 160 בלבד בבריסל, מה שעלול להקשות על הפעילות.

תחנת הרכבת המרכזית באמסטרדם. צילום עוזי בכר

"אנו נבטיח את המשכיות השירות הישיר בין לונדון לאמסטרדם ומאמסטרדם ורוטרדם ללונדון. נוסעים יוכלו לנסוע ברכבות היורוסטאר עם קונקשן, באמצעות בחירה ב- 8 מסלולים. בניית טרמינל חדש חיונית לנוסעים, שיוכלו להגדיל את מספרם באופן משמעותי עם פתיחתו", אמרה מנכ"לית יורוסטאר, גוונדולין קזנב.

"אני מודעת לכך שלמהלך הזה יש השפעה שלילית על הנוסעים ועל השאיפה להחליף את הנסיעה ברכבות בטיסות ", אמרה בעבר ויויאן היינן, השרה לאיכות הסביבה. בשנת 2022, קיבולת הנוסעים ירדה ב-30% בגלל ביקורת הגבולות שיצרה הברקזיט.

Exit mobile version