Site icon IAS

למה אלפית השנייה חשובה ?

כאשר מדובר באתר הזמנת חופשות מקוון, מהירות הצגת תוצאות החיפוש היא משמעותית ובוודאי כאשר דיוק התוצאות בא על חשבון זמן התגובה. זו הסיבה מדוע  קיאק  (KAYAK)- פורטל הנסיעות העולמי להשוואת מחירי טיסות, מלונות והשכרת רכב בחר להטמיע  באתר את מערכת Amadeus Master Pricer. פתרון חדש ומהפכני מבית אמדאוס המספק תוצאות חיפוש באינטרנט באלפית השנייה מבלי להתפשר על דיוק התוצאות.

בחברת קיאק מציינים כי היום , בעולם של אתרי אינטרנט להזמנת חופשות מקוונות , המתנה ממושכת של יותר מכמה שניות פירושו "בריחת" לקוחות לאתרים מתחרים. את המענה לנושא נותנת אמדאוס, מערכת ההפצה הגלובלית ( GDS- Global Distribution System ) המובילה בעולם .

"קהל לקוחותינו מצפה מאתר קיאק  (KAYAK ) מהירות ודיוק , זה צירוף קטלני", אמר יורגוס זכריה (Giorgos Zacharia), מנהל טכנולוגיה ראשי בפורטל קיאק  (KAYAK).

על פי נתוני חברת אמדאוס, כל שנייה של שיפור זמן התגובה עבור הלקוחות מתורגם לפוטנציאל גדול להצלחת אתרי אינטרנט, במיוחד כאשר מדובר באתרי מכירת חופשות. " אנו שמחים שהטכנולוגיה שלנו תאפשר לפורטל  קיאק  (KAYAK) להמשיך ולהוביל בשוק הנסיעות המקוונות. המערכת מעניקה שילוב נדיר בין מהירות ודיוק מרבי מה שמתורגם להצלחה", אמר סבסטיאן גיברגאוס (Sebastien Gibergues) מנהל תחום פנאי באתרי  נסיעות מקוונים, בחברת אמדאוס.

סקוט גוטז (Scott Gutz), נשיא ומנכ"ל אמדאוס בצפון אמריקה הוסיף:" קיאק  (KAYAK) לקוח ותיק של חברת אמדאוס, ששימשה כחלוצה בתחום מערכת ההפצה הגלובלית וגם כיום עם המערכת Amadeus Master Pricer שמאפשרת לקיאק להמשיך ולהוביל בתחום."

 

Exit mobile version