Site icon IAS

לידיעת הטסים לאיטליה: חום קיצוני צפוי בעשרת הימים הקרובים

חום קיצוני צפוי באיטליה בימים הקרובים. צילום Depositphotos

איטליה פרסמה אזהרת חום בדרגה החמורה ביותר ב-22 ערים בזמן שהמדינה מתכוננת לעוד גל חום עז בקיץ ששבר את כל השיאים הקודמים של טמפרטורות קיצוניות. אנשים נקראים להימנע מחשיפה ישירה לאור השמש בשעות החמות ביותר של היום.

באזור לאציו, הכולל את הבירה רומא, הושקה תוכנית חירום להתמודדות עם השפעות החום העז על בריאות האנשים. זה מגיע ככל שמספר המקרים של טיפולי חירום במחלות הקשורות לחום עולה. זה נראה במיוחד מסוכן בקרב אנשים מבוגרים ומהווה סיכון גדול לאוכלוסיית המדינה מכיוון שמספר גדול של אוכלוסיית איטליה הוא מעל גיל 65.

הבעיות הבריאותיות הנפוצות ביותר בתקופה זו של השנה כוללות החמרה של מחלות כרוניות כמו בעיות הקשורות ללב (הפרעות קצב), זיהומים, תפקודי כליות, כמו גם בעיות התנהגות. החששות נמשכים גם לגבי תנאי העבודה כאשר מגיעים לטמפרטורות גבוהות מאוד, במיוחד עבור אלה שעובדים בחוץ. ההערכה היא כי בממוצע מתרחשים 4,000 מקרים הקשורים לחום קיצוני במקום העבודה, מדי שנה באיטליה.

איגודי עובדים, במיוחד במגזר הבניין, פתחו בקמפיין להעלאת המודעות לנושא, וקוראים לממשלה להציג כללים חדשים להגנה על העובדים. למרות הטמפרטורות הגבוהות, מספר התיירים עדיין צפוי לעלות השנה. ארגוני סחר העריכו שנוכחותם בחודשי הקיץ תגדל בכמעט 2% בהשוואה לשנה שעברה.

Exit mobile version