Site icon IAS

לוט מצרפת את קרקוב למפת הטיסות שלה לתל אביב

לוט הפולנית מצפה לעבור את 10 מיליון הנוסעים השנה. צילום יח"צ

חברת התעופה לוט (LOT) הפולנית הודיעה אתמול (ה'), כי מה-25 בפברואר 2019 תפעיל קו מהעיר קרקוב (Karków) לתל אביב. הטיסות מקרקוב לתל אביב יפעלו פעמיים בשבוע: הן ייצאו מקרקוב בימים שלישי ורביעי או יום חמישי – תלוי בשבוע. המטוס ימריא מנתב"ג לקרקוב, בירת מחוז Małopolska  בימים שני ושלישי או רביעי.

לפי הודעת החברה שהופצה מווארשה, הטיסות החדשות אמורות לענות על הביקוש הגובר של תיירים פולנים לישראל. "ההחלטה על הטיסות לישראל, לא רק מווארשה, אלא גם משדות תעופה אזוריים נוספים – התבררה כהחלטה מצויינת. ישראל היתה בשנה האחרונה אחד מיעדי התיירות המתויירים ביותר של תיירים פולנים, שמגיעים אליה בכל חודשי השנה. אנחנו שמחים להרחיב את מפת הטיסות מקרקוב, כיום נמל התעופה האזורי הגדול ביותר", אמר Adrian Kubicki, מנהל התקשורת התאגידית של החברה.

יצויין כי חברת הלואו-קוסט האירית ריינאייר כבר מפעילה קו בין נתב"ג לקרקוב.

מבט פנורמי על קרקוב. שווה ביקור. צילום Depositphotos

לפי נתוני לוט, ישראל זוכה לפופולאריות גוברת בקרב התיירים הפולנים בשנתיים האחרונות בזכות המורשת התרבותית שלה, התשתיות הטובות ומזג האוויר הנוח שמעודד טיולים ונופש בכל עונות השנה. ההודעה גם מפרטת את יתרונותיו של נתב"ג, "שנמצא בלב האטרקציות המרכזיות של המדינה – תל אביב, עיר עתירת חיים ובידור, אך גם קרוב לירושלים – עיר בעלת חשיבות רבה למורשת ההיסטורית והדתית של העולם. תל אביב משמשת את נקודת המוצא הטובה ביותר לטיולים לשלושה ימים שונים: ים המלח, הים התיכון וים סוף", מצויין בהודעה.

טיסות לקרקוב מתל אביב. שלוש אפשרויות בכל טיסה

על פי אתר לוט, נמכרים שלושה סוגי כרטיסים בכל טיסה: במחלקת תיירים, במחלקת פרימיום ובמחלקת העסקים. הכרטיסים המוזלים הם ללא מזוודה וכרטיסי הפרימיום כוללים מזוודה במשקל של עד 23 ק"ג. שני סוגי הכרטיסים כוללים גם מזוודת טרולי במשקל של עד 8 קילוגרם. השירות במחלקת תיירים כולל חטיף ושתייה.

מכיוון שחברת לוט חברה בברית התעופה סטאר, הנוסעים יזכו לנקודות במועדון "מיילס אנד מור".

ללוט כיום טיסות לישראל מווארשה, גדנסק, וורוצלב, פוזנן, לובלין וז'שוב. לפי נתוני רשות שדות התעופה, הטיסה לוט בקו בין תל אביב לפולין במחצית הראשונה של השנה 136 אלף נוסעים, גידול של 168% לעומת ינואר-יוני 2017.

מנתוני משרד התיירות עולה, כי בחודש יוני הגיעו לישראל 7. 7 אלף תיירים מפולין לעומת 5 אלפים ביוני 2017 – עלייה של 54%. במחצית הראשונה של השנה הגיעו לישראל מפולין 90,4 אלף תיירים לעומת 38.2 אלף בינואר-יוני 2017 – עלייה של 137% ולעומת 27,2 אלף בינואר-יוני 2016 – עלייה של 232%.

טיסות ארוכות-טווח בדרימליינר

מחלקת העסקים בדרימליינר של לוט, המשמש לטיסות ארוכות-טווח. צילום יח"צ

לוט מציעה כיום 102 טיסות סדירות וצי המטוסים שלה כולל יותר מ-70 מטוסים מודרניים. החל בחודש יוני השנה, נוספו לה שני מטוסי בואינג  8 – 737MAX צרי גוף ומטוס דרימליינר רחב גוף. בשנת 2017 הטיסה לוט 6.8 אלף נוסעים, המהווים עלייה של 25% לעומת 2016. את שנת 2018 היא צופה לסיים עם 9 מיליון נוסעים ואת 2019 עם 10 מיליון.

את כרטיסי הטיסה לקו קרקוב-תל אביב אפשר לרכוש בכל ערוצי ההפצה כולל משרדי נסיעות, אתר האינטרנט  www.lot.com ומשרדי לוט. לוט מיוצגת בישראל על ידי אופן סקיי.

לפי הצהרת החברה, לוט היא חברת תעופה מודרנית "המחברת את אירופה החדשה עם העולם". היא מציעה יותר מ-60 יעדים בעולם דרך ווארשה והיא מהווה מרכז פעילות (HUB) תחרותי המציע קונקשנים מהירים. היא מציעה גם טיסות ארוכות-טווח לארצות הברית, קנדה, סין, יפאן ודרום קוריאה עם מטוס הבואינג 787 דרימליינר, כגוף המוביל במרכז מזרח אירופה.

Exit mobile version